Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
lightfish skrev 2008-11-20 09:34:00 följande:
Disa DÄr det på höger sida så kan det vara en tyst urinvägsinfektion fick jag förklarat både av Vårdguiden och barnmorskan. Då är det bara att hålla urinen i 4 timmar och ta ett urinprov som ska stå kallt tills du kan lämna det. Kanelbulle81Ja, jag håller med Disa... Du kommer vara helt slut när kvällen är till ända...men du får väl dra till med medicin om någon undrar varför du inte dricker. När ni är hemma så finns det ju en del alkoholfria öl som du kan komma undan med (om du dricker öl menar jag). Jag brukar köra på Carlsbergs i glasflaska, tycker den smakar bäst (tro mig, man blir less på läsk och jucie efter ett tag ).Har köpt hem icas päroncider och så tänkte jag köpa ciderflaskor med kork och byta innehållet. Men då hade de naturligtvis inga sådana flaskor. Så har glasflaskor som jag fått hälla ut innehållet i och hälla i den alkoholfria och sen slå på kapsylen igen. Så de är löst

Kommer nog slockna ganska fort när jag kommer hem. Får väl se om jag orkar vara kvar ända tills de stänger eller inte. De stänger ju två inatt och sen ska man upp och jobba till klockan sju igen. Kommer nog vara ganska slut imorgon också. Men men... hoppas att det går bra. Tröttheten kan jag nog försöka stå ut med men illamåendet hoppas jag slippa ikväll.