Inlägg från: Lillajag1979 |Visa alla inlägg
  • Lillajag1979

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Känns "skönt" att man inte är ensam.

• Lillajag1979

en fråga... Jag fick som mensvärk nyss... och höll i sig mindre än 1 minut. Vad kan det ha varit? Är det vanliga förvärkar? Men jag har haft dom förut men inte känt värken. Då livmodern blir sådär stenhård menar jag... Sånna förvärkar har jag haft. Nu märker jag att detta blev virrigt. Hoppas ni förstår iaf vad jag menar.

• Lillajag1979

Hallå...

Det är helt otroligt egentligen. Nu har jag råkat på kräksjukan en 2a gång i år. Det känns som att en ångvält kört över mig.

Hoppas att ni mår bättre iaf.

Nu ska jag bara vila och återhämta mig.

• Lillajag1979

Hmm, jasså ni har dragit in era män i denna heta debatten oxå

Jag kan väl inte vara sämre. Jag fyller ju som sagt 30 om ca 2 veckor. Och min sambo blir 27 3/3 LAMMKÖTT

• Lillajag1979
    v i r r a skrev 2009-01-12 00:41:15 följande:
    Serafine: Kul att höra av dig men mindre roligt att höra om dina sjukor! Fy rackarns alltså! Får hoppas att du har gjort bort kommande årets sjukdagar! Ego: Jag nattsuddar och klockar sammandragningar jag. Har klockat i 2 timmar nu och sammandragningarna kommer hyfsat regelbundet mellan 7-10 minuters mellanrum och håller i sig i +- 1 min o 30 sek. De gör inte ont alls. Jag borde väl försöka sova men det är lite för spännande för att komma till ro.
    Ohh, spännande!
  • Lillajag1979
    v i r r a skrev 2009-01-12 00:41:15 följande:
    Serafine: Kul att höra av dig men mindre roligt att höra om dina sjukor! Fy rackarns alltså! Får hoppas att du har gjort bort kommande årets sjukdagar! Ego: Jag nattsuddar och klockar sammandragningar jag. Har klockat i 2 timmar nu och sammandragningarna kommer hyfsat regelbundet mellan 7-10 minuters mellanrum och håller i sig i +- 1 min o 30 sek. De gör inte ont alls. Jag borde väl försöka sova men det är lite för spännande för att komma till ro.
    Jag glömde ju fråga hur det går!?!?
  • Lillajag1979

Åh, morgondagen kommer att bli spännande! Då börjar föräldrautbildningen. Vi går rakt på sak, förlossning del 1. Före kursen så ska vi även fastställa faderskapet. Det känns som att det börjar dra ihop sig! 85 dagar kvar!
    Och mitt psyke, det går upp och ner. Har aldrig trott att psyket skulle sätta sig på tvären när man var gravid. Men jag tycker att det verkligen är obehagligt att vara gravid. Visst, jag är glad att jag ska få barn. Missförstå mig rätt Men på ett annat sätt så mår jag päck. Men, nu är det inte långt kvar tills jag får gå hem, tänkte jobba 1 vecka in i februari. Och sen ev får jag havandeskapspenning. Där är det oxå låååång handläggningstid. 4 veckor.

Så nu har jag både gnällt och och kommit med lite positiva grejjer. Nu ska jag nog öva på meditation inför förlossningen.

Ha en fin dag!

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!