Inlägg från: Lillajag1979 |Visa alla inlägg
  • Lillajag1979

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Weee!! Dom ringde från försäkringskassan nyss!! Jag blev beviljad havandeskapspenning!

• Lillajag1979
    BejbyBoo skrev 2009-01-21 16:52:19 följande:
    Svar på #1311Grattis!! Vad skönt!
    TACK! Vilken lättnad!!
  • Lillajag1979
    BejbyBoo skrev 2009-01-21 17:08:22 följande:
    Svar på #1313Förstår det!! Minns så väl när jag fick det där samtalet också! Verkligen en sten som faller från ens axlar. När slutar du jobba?
    Jag får havandeskap från 6/2. Men jag kommer att bli sjukskriven fram tills dess...
  • Lillajag1979

Hej allihopa!

Rauur: Jag håller med Virra, anmäl för bövelen! Det var otroligt fult gjort!

Och mammabyxor började jag använda vid v.12 eller 13 tror jag. Tyckte det var så obehagligt när det satt åt över magen.

Själv så skulle sambon hämta ut skötbordet som vi beställt på Barnens hus. För det första så hade de beställt fel skötbord, för det andra så hade de sagt fel pris... Det vi ville ha kostade typ en hel tusenlapp mer. Men vi kunde inte köpa det som dom hade tagit hem heller, för det var på tok för brett.

MEN nu var de så snälla att de beställer det vi ville ha, så får vi det till det priset de hade sagt! Det var inte mer än rätt, tycker jag.
    Eller vad säger ni?

Fick hem beslutet på havandeskapspenningen idag oxå. Skönt! Och det behövs kan jag säga. Känner mig som en hel flodhäst med förvärkar typ ständigt... Och dessutom så har de börjat komma nattetid oxå, så jag vaknar av dom. Sover dåligt gör jag oxå. Svårt att hitta bra sovställningar och så vaknar jag av antingen förvärkar eller så är jag kissnödig... Nu är det inte lätt

• Lillajag1979

Rauur skrev 2009-01-23 14:38:45 följande:

Tyvärr så tro ja inte att ja kan anmäla för ja är inte med i nå fack.. hann aldrig gå med i det.Lillajag: Det var ju en bra deal! hoppas ni blir nöjda med skötbordet!
    Anmäla kan man väl göra ändå! Ring JÄMO som Virra sa...
  • Lillajag1979

Nu blir jag less!! Var inne och kollade skötbordet vi beställt. Då är det fel bredd!! De sa att det skulle vara 63cm brett... Men det var 73 brett och 63 DJUPT!! KLANTARSELN! Så nu måste vi tänka om.... SUCK!

• Lillajag1979
    v i r r a skrev 2009-01-24 13:36:59 följande:
    AMSAhh! Bra att veta! Det tror jag på! Då ska jag omedelbums börja tänka idag-idag-idag Apropå idag, hur har du det idag? Kommer det någon bebis? LillajagMen åååhh! Så trist! Lät ju superbra med dealen ni fick. Vad är det för skötbord ni kikar på?
    www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/ Det skulle passa som handen i handsken... Men men..

AMS: Verkligen. :-0
  • Lillajag1979

Hallå tjejer.

Då har man avverkat födelsedagsfika med gäster så det heter duga. OCH klivit över 30-årsstrecket. Känns lite konstigt måste jag säga. Men jag överlevde det oxå, med lite ryggvärk

• Lillajag1979

TACK för gratulationerna!

Det är kul att vi är så många som är i samma ålder Då behöver man inte vara ensam att ha ångest för åldern

Kanelbulle: Allt ljud är ju högt för fostret. Men om det är skadligt vet jag inte... Men jag skulle nog inte gjort det. Jag skulle nog inte orka. Men det är ju bara jag....

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!