Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Grattis till sonen Lightfish och Nixx. Måste vara härligt att veta vem det är som spökar där inne...
Grattis till sonen Lightfish och Nixx. Måste vara härligt att veta vem det är som spökar där inne...
Virra: Jättefina bröllopsbilder.
Bilder från vår dag finns här: majsanna.blogg.se/category/brollop.html Om man skrollar så finns lite smått och gott från både förberedelser, själva bröllopsdagen och även efter bröllopet.
Ikväll har vi smygstartat på glöggen. Vet ju inte hur länge som jag kan dricka starkglögg. Förhoppningsvis bara några veckor till...
Jag har idag börjat mitt nya jobb på "riktigt". Har ju i tre månader bara varit där en dag i veckan. Började dock veckan med kurs, men i morgon och framåt börjar det på allvar. Känns lite konstigt faktiskt. Fram till nu har det nästan varit som om man hade en praktikplats som man är på lite då och då.
För övrigt är det här ÄL-tider och vi kör nu varannandag-metoden. Hoppas att det ska ta sig!
Ha en bra vecka allihopa.
Eva marianne: Stort grattis!!!
Just nu känns det som om jag kommer vara under strecket väldigt länge. Vet inte varför jag har den känslan. Hoppas att jag har fel.
Stort grattis till Mars 2007!!!
Stort grattis till Henlin!!