Eva Marianne skrev 2008-11-19 15:52:25 följande:
Flake Z: finns inga bra ord men vi tänker
iaf på dig!Lillajag: Härligt med halvvägs! Hoppas inte du känner något oroväckande nu, bara...Majsanna, Rauur och Serafine: Tro mig, när jag säger att jag också, aldrig trodde att jag skulle hamna ovanför strecket! Men, nu är jag ju där ändå! (Och hoppas hänga kvar, också). Er tid kommer, förr eller senare! Det låter klyschigt men till sist stämmer det in och den dagen (som min gårdag) är värd att vänta på!Henlin: jobbigt att bara vänta och vänta! Så tråkigt!Nu när jag vet att jag har nåt i magen behöver jag inte spekulera i om det känns som det känns, för att det kanske är nåt. Förmodligen beror det mesta som är konstigt i min kropp, faktiskt just på den lilla millimetersindividen i min mage Det är rätt coolt!Hade jag inte plussat igår, hade jag varit övertygad om att jag hade haft mens fast utan att blöda. Magen kändes som en ballong och ont precis som mensvärk, hade jag. Men, som sagt, nåt blod kom det ju inte Har ringt
BM nu men inte fått nån tid än. Det gäller att hitta en som både jag, maken och
BM kan på och det är nog inte alltför enkelt...
Nejdå, inget sånt... Men ibland blir ju livmodern stenhård... Om det är bäbisen som rör sig eller om det är livmodern som tränar...
Du då! Har du hunnit smälta det STORA??
Och man kan bli svullen, det var jag... Och mensvärken som du känner, är växtvärk. Ditt mirakel i magen växer!!