Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Virra: Tjohooo!! Din tur nu!!! Lycka till!!
Virra: Tjohooo!! Din tur nu!!! Lycka till!!
Nämen Virra! Hoppas verkligen att det snart är skarpt läge! Visst är det märkligt att gå och längta efter smärta!?
Vi var på Bvc med Eleonora idag och hon fortsätter att växa som hon ska. Idag vägde hon 4 845 gram! Snart 5 kg alltså! Vår lilla Buddha!
Oj vad ni skrivit!!
Jag har varit lite off några dagar. Slutade med min magmedicin (milt laxerande pga den stora bristningen jag fick) förra veckan och sen tog det tvärstopp i magen... Har haft hysteriskt ont och inte kunnat få ut någonting alls utan att det känts som att hela underlivet höll på att spricka igen.
Efter att ha spenderat 3 timmar på toaletten i natt, utan resultat, fick min man springa till apoteket i morse så fort de öppnat och köpa snabbverkande laxermedel (inte så nice). På 2 minuter var det onda över och jag var tömd! Har pratat med läkaren och fått nya rekommendationer av vad jag ska äta och medicin, så nu hoppas jag att slippa fler totalstopp.
Känner mig efter det märkbart lättare både till kropp och sinne. Har varit rätt nere i några dagar och det verkar som att det hängt ihop med magen.
Men nu känns det lättare och bättre!
Har inte riktigt läst igenom allt ni skrivit. Ska göra det vid tillfälle...
Hoppas allt är bra med er alla! Snart dags för ny trådbebis va?!
Majsanna, finns inte så mycket att säga... förstår att det känns tungt. Hoppas verkligen att ni snart får uppleva glädjen av ett plus på stickan.
Tittar in som snabbast. Virra: Jag kunde inte vara mer nöjd! Den är en fröjd att vara ute med.
Instämmer i gratulationerna till Lillajag!! Hoppas din födelsedag var bra! Jag ska iväg på första träffen med föräldragruppen nu. Igår var vi på BVC och vägde och mätte - Eleonora drar nu storlek 62 :-O, är 59,4 cm lång och väger 5355 gram! :-d
Wow Virra!! Hoppas att allt går bra nu!!!