Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
FlakeZ, oj, det gick verkligen fort! Skönt att höra att du mår bra trots operation. Det var ingen dålig födelsedagspresent du fick :).
LF, ta fram bilderna från 3d ul:et så kanske det känns bättre.
EvaMarianne, det låter som att du har helt rätt inställning. Oroa sig för de små liven lär man väl aldrig sluta med, även sen de är ute, lika bra att leva i nuet och njuta av stunden. Tråkiga saker kan hända och då får man ta itu med de då.
Vad blev det för vagn?
Min kväll igår var både upp och ner. Vi var på middag hos kompisar inne i Stockholm. Jag hade rätt mycket sd redan under middagen, sen till tolvslaget så fick vi gå en sväng för att ta oss till ett bra ställe att se fyrverkerier. Jag har fått kryckor för foglossingen, vilket är jätteskönt eftersom jag kan lägga tyngden på överkroppen istället men det känns som att jag får ännu mer sd. Gick och la mig på värdparets säng när vi kom tillbaka, fick massor med sd, jag klockade de inte men de kom med 2-3 minuters mellanrum, höll i 30 sek och gjorde dessutom ont ner i ljumskarna och i ryggen. Det höll på i en timme typ, sen släppte dem och kom kanske en gång i kvarten istället. Lite obehagligt, trodde han tänkte komma i förtid ett tag men än så länge är han kvar.