BILLIGASTE kliniken ni hittat för ÄD i Europa?
Hej, Jag undrar om någon vill dela med sig av vilken som är den billigaste kliniken ni har hittat i Europa för att göra ÄD (om man är under 45 år)?
Hej, Jag undrar om någon vill dela med sig av vilken som är den billigaste kliniken ni har hittat i Europa för att göra ÄD (om man är under 45 år)?
tickan: Vad jag vet så kan du ställa dig i kö hos flera kliniker samtidigt.
I princip är jag emot att posta länkar.
Tycker det är det minsta man kan göra själv ,att googla.
Hej alla,
Tror inte att de har äggdonationsbeh på den kliniken i Litauen. Cypern har ÄD behandlingar också. Vet ej vad de kostar, googla på Cyprus and eggdonation.
Bette
Jag var i kontakt med kliniken innan Bette.
Stod i kö och hade precis kommit till skott.
Precis strax innan vart jag kontaktad av en annan klinik som var mitt ursprungliga förstahandsval,så jag hoppade av och bad om ursäkt.
Men det var en äggdonationsbehandling jag skulle göra.
Den kostade 38000.
Hej isisisis: Ok då förstår jag. Trodde inte de hade ÄD beh, var inne och tittade. Vilken klinik ska du göra ÄD på/har gjort ÄD på. Hur har det gått?
Bette
Hej!
Oj, finns det verkligen ställen där ÄD kostar runt 20 000? Vore onekligen skönt med tipps härinne, så slipper vi alla "uppfinna hjulet" var för sej. Vad som "passar mej" är svårt att veta. Det som leder till barn , passar mej, så mkt vet jag, om jag så måste åka till världens ände,. MEN just denna parameter är ju den ständigt obesvarade.
isisisis: Så sammafattningsvis bör man hålla tyst och inte dela med sig då? Tål att tänkas på som du säger. Samtidigt är TS's fråga om någon vill dela med sig om den billigaste kliniken. Det är ju det den här tråden handlar om...