hur får ni er bebis i somna,,,tips önskas
min dotter är 8 veckor imorron,,,ha ammat o sen 1 mån tillbaks få hon ersättning då jag ej ha tillräckligt. hon sover jämte mej nattetid o ligger då o snuttar hela natten igenom...ja kan knappt dra mej väck från henne..ba kortare stund..sen vakna hon o somna absolut ej om hon ej få snutta. dagtid ha jag helt slutat m bröstet o truga me nappen..o hon kan somna men ba i famnen på mej o sen sakta kan jag lägga henne i sin säng..bäst sover hon på magen faktiskt. problemet nu e att jag tänker sluta låta henne ligga snutta,,,för jag är ju ba en napp åt henne....vill få henne somna utan snutta p¨å mej,,,jag få gå runt me henne i famnen mellan 30 min - 2 tim nattetid om jag truga me nappen o ej låter henne snutta. hon få ju trygghet o närhet ändå,,,tycker ni jag gör fel. somnar era småttingar själva i sin säng, el bär ni runt på dom o sen lägger dom, el låter ni dom ligga o skrika ett tag, fast de sistnämda klara jag personligen inte av o låta henne göra. tacksam för tips..för att hon sk ta nappen lättare o hur jag ska göra för o sluta m bröstet äve natten.
kram på er