• Anonym

Ofräsch sambo

För det första så handlar inte fräschör om att tvätta sig i ansiktet varje morgon. Det är snarare så att man ska låta bli det för att bevara hudens egna oljor.
    Deo blir, åtminstone jag, bara mer illaluktande av.
    Kammande sliter på håret, så varför göra det i onödan?

Renhetshysterin som vissa känner är skrämmande.

• Anonym

Jag tvättar inte heller ansiktet på morgonen. Jag duschar alltid på kvällen och mitt ansikte tål inte för mycket vatten.
    Jag tror inte att jag hinner bli så "skitig" i ansiktet under natten.
    Han byter underkläder varja morgon säger du, men att han inte kammar sig. Frågan är väl vilken typ av frisyr har han, måste han kamma sig?
    Duschar han varje dag? Om han inte gör det så kanske man kan tycka att det är lite ofräscht. Duschar man typ varannan dag så bör man väl tvätta sig under armarna och i dom "nedre regionerna" iallafall varje dag.

• Anonym

Ehh.. Det var väl inget fel/elakt skrivet i inlägg nr 2 som jag kan tolka det.
    Det kan ju snarare tolkas i ditt senaste inlägg att din sambo inte duschar alls.
    Tvätta sig i ansiktet på morgonen eller inte använda deo är väl inte att vara ofräsch om man nu tvättar/duschar sig annars??

• Anonym

stackars dig, verkar vara en sjaskig sambo. ta ett allvarligt snack med honom, pinsamt dock men vad gör man? Dessutom mest pinsamt för honom.... Lycka till!

Svar på tråden Ofräsch sambo