• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Trolletmilla

Jag funderar på om det inte ska vara PR(som i reklam)0812 och en nolla istället?? Testa får ni se

• AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2008-11-20 08:27:28 följande:
    Ja det skulle den, den fungerar inte för mig heller. :(
    inte mig heller, så ireteradnde! dessutom så försvann alla koder som jag lagt till o som funkade när jag tog fortsätt för att komma till nästa sida i kassan...TRÖTT jag blir!!!!!!!!!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • AlexG
    Hallontårta skrev 2008-11-20 08:26:39 följande:
    Så bra! Lägg gärna till den i rabattlistan också.
    Gjort!

Finns det nån snäll själ där ute som kan hjälpa mig att få LaRedoute koden att funka? Tänkte köpa en rätt så dyr jacka därifrån så 40% blir några hundralappar...
  • ikve
    Trolletmilla skrev 2008-11-20 09:15:22 följande:
    Jag funderar på om det inte ska vara PR(som i reklam)0812 och en nolla istället?? Testa får ni se
    Har testat med det också, står bara samma sak: Promokod ej registrerad
    ♥ Stolt mamma till Lovisa född 070303 ♥
  • AochJsMamma
    ikve skrev 2008-11-20 09:19:34 följande:
    Har testat med det också, står bara samma sak: Promokod ej registrerad
    samma här, funkar inte. Och nu blev det samma sak igen, hade registrerat rabatter o så försvinner de i nästa steg...lägger ner nu, går till butik istället. Fick ju en kupong i brevlådan igår, alltid nåt.
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • ikve
    AochJsMamma skrev 2008-11-20 09:29:12 följande:
    samma här, funkar inte. Och nu blev det samma sak igen, hade registrerat rabatter o så försvinner de i nästa steg...lägger ner nu, går till butik istället. Fick ju en kupong i brevlådan igår, alltid nåt.
    Lindex hemsida krånglar väldigt mkt ibland, och man blir bara SÅ irriterad. Kanske för att jag har ca 15 mil till närmsta Lindexbutik Då vill man kunna shoppa utan krångel på webben!
  • ikve

Vet förresten någon om vart den där 50kr koden kommer ifrån? Tyckte jag läste att det var från en tidning, men vilken? Har nämligen aldrig sett någon Lindex kod i sådant utförande.

• Hallontårta

Tror det var från Femina?

ikve skrev 2008-11-20 09:37:48 följande:
    Vet förresten någon om vart den där 50kr koden kommer ifrån? Tyckte jag läste att det var från en tidning, men vilken? Har nämligen aldrig sett någon Lindex kod i sådant utförande.
  • Hallontårta

Bra, men nästa gång måste du göra som det står längst ner i rabattlistan, annars fungerar inte de längre länkarna. Jag har fixat den nu.

TheRaspberryBoat skrev 2008-11-20 09:19:29 följande:
    Gjort!
  • karmasus

Jag har pratat med Lindex om Femina 50-kr koden och den funkar inte än! Jag återkommer när de svarat mig när den gäller1 =)

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!