• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • AochJsMamma

Jag har använt moccasin koden, för ett par veckor sen..men den var ju samma som gratis sockor koden, så frågan är aom inte det bara var ett temporärt fel att det funkade...vet inte, bara spekulerar.

Lugnåsbo: precis, man fick köpa en sak till..dvs jag tog 3 saker för 69 kr varav de drog av en av dem, plus att jag tog en pyjamas för 99kr som de drog 30% kupong på...frågade om man kunde kombinera men de sa nej.

~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • ikve

Vart är det billigast att framkalla bilder i 10x format om man har typ 500 bilder?

♥ Stolt mamma till Lovisa född 070303 ♥
  • Thats me
    lyckligmamma skrev 2008-11-21 08:49:52 följande:
    Thats me skrev 2008-11-21 02:02:16 följande: Hoppas det finns kvar när dottern fyller i Feb. Eller nåt liknande
    dom håller jättelänge:) tror inte det e nmågon fara att beställa´i dec för de håller till feb tror jag
    Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • Thats me
    Thats me skrev 2008-11-21 14:33:20 följande:
    dom håller jättelänge:) tror inte det e nmågon fara att beställa´i dec för de håller till feb tror jag
    hahaha lägger själv ut rabatten o säger till folk att de kan beställa i dec -s- nu när jag läser så gäller rabatten nov ut som jag skrev i första inlägget -s-

skakar på huvet o knatar vidare till lussebullsbaket -s-s-
    Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • gambia90

Dekorera dina väggar med stora vackra Canvastavlor.
    Just nu får du 25% rabatt på alla Canvastavlor. Så passa på!

Erbjudandet gäller t o m 7/12 2008.

Ange erbjudandekod canvas11 i Varukorgen
    www.extrafilm.se så avgår din rabatt.

• lyckligmamma

nu beställde jag en fotobok, hittade rabatten i tråden, det var 115 kr rabatt. med frakt så blev allt 99 kr. tyckte det var billigt. hoppas att den är fin

• Pochahontas
    lyckligmamma skrev 2008-11-21 15:43:43 följande:
    nu beställde jag en fotobok, hittade rabatten i tråden, det var 115 kr rabatt. med frakt så blev allt 99 kr. tyckte det var billigt. hoppas att den är fin
    Var?
    Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • Mimmi69

Kan man använda flera Lindex 30% rabattkuponger vid ett och samma köp i affär? På olika plagg alltså. Eller kan man inte "ha fått" flera kuponger när man är medlem?

• Line80

nej det står ju på dom att det bara gäller en gång per medlem.. men man kan däremot använda de vid olika köptillfällen.. det har aldrig varit några problem, där e det bara ens eget samvete som isf spelar in

Mimmi69 skrev 2008-11-21 18:25:25 följande:
    Kan man använda flera Lindex 30% rabattkuponger vid ett och samma köp i affär? På olika plagg alltså. Eller kan man inte "ha fått" flera kuponger när man är medlem?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!