• The Dreamer

Längdskillnad....

Har hört många diskussioner om åldersskillnad i ett förhållande, men är nu nyfiken på längdskillnader i förhållanden...
    Alltså, om det är vanligt att mannen är typ ganska mycket längre än tjejen...*nyfiken*

• Svar på tråden Längdskillnad....
  • Myboo

Jag är 175 och han är 185... Tycker att det kunde skiljt några cm till! Jag älskar ju långa karlar och att jag måste böja på nacken när jag vill ha en go kyss... *S*

• Mirva

Ja, det är vanligt att killen är längre än tjejen. Jag tycker att det är så tråkigt att vi är så fast inrotade med att mannen ska vara längre än kvinnan. Det skapar mycket onödigt lidande för kvinnor och män som inte har den rätta längden. Själv är jag mycket kraftigare än min sambo vilket många reagerar på. Enligt "normen" ska mannen vara kraftigare, inte tvärtom.

• cotton

Jag här 164 och han 190. Så det är en rejäl skillnad. Det ser lite roligt ut på foton faktiskt...

• Madam

Jag är 161 cm och älsklingen är 172 så det är precis lagom enligt mig

• Alfonsina

Vi har nog också en ganska stor skillnad, jag 168 cm och han uppåt 190 cm... Men det är inget jag någonsin tänkt på egentligen.

• Björkeli

Jag har det med omvänt...

Jag är 6cm längre än min sambo. Han är 177 o jag är 183cm.

Brukar inte bry mig utseendemässigt men ibland hade det varit skönt att kunna krama han så hela han omfamnar mig. Nu är det jag som omfamnar han...

• MetalIsa

Jag är 160 och pojkvännen över 180. Jag älskar det Mitt X var bara en dm längre än jag och det kunde störa mig ibland... Känner mig skamsen över det

• Karisma

Jag är 163cm och min karl är 186cm alldeles perfekt. Jag gillar långa killar..

känner många par där tjejen är längre än killen...

Kram K.

• Vaja

Jag är 160cm och maken 185cm. Känns alldeles perfekt, men ibland får jag ont i nacken när vi pussas för länge

Svar på tråden Längdskillnad....