• LiRo09

Bebisar som rör sig MYCKET i magen

Tack och lov har jag ännu inte några extremt hårda sparkar, men ibland får han in en fullträff så jag blir skrämd och hoppar till. Ibland kommer det ut ett litet "aa" från mej, i ren överraskenhet. (Kan man säga så?! Hihi )

• LiRo09

Ja, alltså jag är ju rätt kaxig fortfarande och bara vet att detta kommer gå GAAAAAALANT när dagen väl är kommen. Och va fan, det är väl ingenting!!!! Fött barn har ju kvinnor gjort i AAALLA tider. Men... alltså... eeeeh... ja, jo jag vet. I gotta get him outta me.
    Nu är jag inte så kaxig längre när tanken på riktigt slår mej. Man blir ju inte yngre, som man brukar säga. Översättning = man blir ju inte mindre, direkt. Och ju större jag blir, desto mindre kaxig blir jag.

planeraren skrev 2008-11-13 20:35:35 följande:
    Vi har ju någon som har gjort detta förr men hur är det med er andra, är ni förstföderskor hela bunten? Jag är så förstfödisk man bara kan bli; totalt oventande om vad jag gett mig in på. (De mer erfarenhet behöver inte upplysa mig, inte ännu.. vi kan tala om det efter att allt är över i stället ). Börjar fatta att det inte finns någon återvändo nu. Väderkvarnen måste ut. Den MÅSTE ut. Fattar ni? Har ni andra insett det eller lever ni fortfarande i förnekelse?
  • LiRo09

Åh! Jag vill också åka till Ullared. Har aldrig vart där!
    Hoppas du hittar en maaaaassa fint!!

planeraren skrev 2008-11-16 22:35:17 följande:
    I morgon ska det stor-shoppas till väderkvarnen på Ullared! Kick och box och godnatt på er!
  • LiRo09

Tell me about it...
    Scary shit.
    Men fan va nojjig man blir. Jag skäms. Det är klart det inte är nån fara!!!

Meduziz skrev 2008-11-17 14:59:49 följande:
    nu är jag lite småchockad.Min lilla ninja har varit lugn i två dagar i sträck.Vet inte om h*när under en tillväxtspurt just nu eller nåt.Mysko känsla är det iaf. Så lugnt hela tiden.
  • LiRo09

Jag tror jag kommit på vad "felet" kan va. Jag tror att min lille vänder sej med ryggen utåt, så sparkarna och boxarna går in mot min rygg, där också moderkakan sitter. Det kan va därför jag inte känner nåt. Fast igår kväll va det "normal" ativitet där inne! Vilken lättnad! Så idag blir det öm mage och inombordsblåmärken som väntar. Haha. Efterlängtat!

Meduziz skrev 2008-11-17 21:16:09 följande:
    Nä, h*n rör sig ju lite då och då men det är inte som vanligt. Och SÅ trångt är det inte där inne ännu.*kycklingmamma redan?*
  • LiRo09

Åh! Det låter underbart!!! Men jag bor alldeles för långt bort för att bara kunna åka dit å shoppa loss. I Stockholm... :-/ En jobbarkompis till mej åkte dit över en helg och övernattade på nåt vandrarhem i närheten tror jag. Och tydligen så finns det nån slags dagsutflykt med buss som går mitt i natten från stan till Ullared. Helt otroligt. Folk verkar vallfärda från hela landet för att åka och shoppa där. Damn it att man inte kan åka dit!

planeraren skrev 2008-11-18 15:16:59 följande:
    LiRo09 - de har ju allt möjligt på GeKås så man kan verkligen åka dit och fynda. Blev en del godis och julsaker också ..och kläder ...och ja. Blir definitivt en resa till om några månader när vi behöver fylla på med kläder och en del andra saker.
Svar på tråden Bebisar som rör sig MYCKET i magen