Inlägg från: Viewsonic |Visa alla inlägg
  • Viewsonic

köpa råsaftcentrifug?

Philips är bäst, både den lilla och stora. Får ut mycket mer juice än OBH Nordica.

• Viewsonic

Glömde säga: hur du ska göra framgår av bruxanvisningen. Jag hade OBH Nordica (har dock sålt den). Det var två lägen. En för mjuk frukt (apelsiner) och en för hård frukt (äpplen, morötter osv). Man skulle skala apelsinerna och ta bort pinnen på äpplena. Annars var det bara att dunsa ner de hela. Banan går inte att ha i (passar till mixer).

• Viewsonic
    Sanrah skrev 2008-11-16 12:06:16 följande:
    Hur gör man med Philips då?
    Har inte köpt någon.
  • Viewsonic

Den har fått bäst i test både lilla och stora i vår lokalblaska. Kolla om du hittar på www.nwt.se

• Viewsonic
    Sanrah skrev 2008-11-16 12:09:22 följande:
    Du verkade så insatt
    Japp, tyvärr fick jag reda på att Philips var bättre efteråt...
  • Viewsonic
    GrönaDruvan skrev 2008-11-16 12:18:53 följande:
    Jag fick OBH Nordica förra året. Jag tycker den är bra, det ända är ju att man får skala apelsinerna, det är lite dumt.. bananer kör jag med handmixer. Philips låter ju bättre, men jag har aldrig testat den. Det är iaf kanon att ha en sådan maskin tycker jag!!!
    Skillnaden är att Philips pressar ur mer juice. Funktionen är densamma. God juice.
  • Viewsonic
    vackrastarflow skrev 2008-11-17 16:21:29 följande:
    Min är bästare! Den står också framme alltid, de är ju bra mycket snyggare än tex en kaffebryggare.
    Blir galen på alla apparater
  • Viewsonic
    vackrastarflow skrev 2008-11-18 15:13:02 följande:
    jaja man får ändå mycket frukt för 400 spänn!och då kan jag göra godare muffins på fruktköttet jag får också rabatt på onoff men jag fick min, så det var ju inte jag som betalade, så egentligen kunde jag då handla för 900kr hihi!så ja, min är nog bästast ändå. och inte overpriced bara för att det står Philips på den! om ett par år kommer de kosta 300 pix hihi
    Vad gör du för muffins på fruktköttet?
  • Viewsonic
    hejentjej skrev 2008-12-20 23:03:39 följande:
    åå annans jordgubb?? låter gott som bara den TACK skulle ja aldrig komma på själv haha : ) kan man lägga i melon med skal å allt? sen tänkte ja e de inte gifter i skalen ska man skölja dem innan
    Nej, ta bort skalet.
Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?