Inlägg från: Sanrah |Visa alla inlägg
  • Sanrah

köpa råsaftcentrifug?

Jag önskar mig en julklapp. Jag har hört att Philips ska vara bäst, håller på att kolla runt.

Smoothies gör jag i matberadaren. Jag hade en blender men var svår att rengöra, matberaderen är mycket bättre.

• Sanrah

Jag har inte testat någon, men obh nordica har jag hört inte ska vara så bra. Jag ska iaf köpa en Philips eller önska mig en

• Sanrah
    Viewsonic skrev 2008-11-16 12:01:08 följande:
    Glömde säga: hur du ska göra framgår av bruxanvisningen. Jag hade OBH Nordica (har dock sålt den). Det var två lägen. En för mjuk frukt (apelsiner) och en för hård frukt (äpplen, morötter osv). Man skulle skala apelsinerna och ta bort pinnen på äpplena. Annars var det bara att dunsa ner de hela. Banan går inte att ha i (passar till mixer).
    Hur gör man med Philips då?
  • Sanrah

Kom på att Anna Skipper också använder Philips.

• Sanrah
    Viewsonic skrev 2008-11-16 12:06:35 följande:
    Har inte köpt någon.
    Du verkade så insatt
  • Sanrah
    Viewsonic skrev 2008-11-16 12:07:06 följande:
    Den har fått bäst i test både lilla och stora i vår lokalblaska. Kolla om du hittar på www.nwt.se
    hitta inget, sökte men tyvärr inget resultat
  • Sanrah
    LoveSharPei skrev 2008-11-16 12:25:51 följande:
    Jag rekommenderar helt klart Philips, den är bäst! Så är det bara. Inget snack om saken! Jag är super nöjd med min!
    Kan man trycka ner alla frukter och grönsaker? Läste obhnordicas bruksanvisning, mycket som inte funkade att trycka ner i apparaten. Tvungen att skala en del frukter.
  • Sanrah
    LoveSharPei skrev 2008-11-16 12:31:14 följande:
    Ja, du kan köra ner ALLA frukter. Hela morötter, hela äpplen med skal och hela faderittan. ALLT! Bara och trycka ner och ut kommer juice på mindre än 10 sek. Sen är den inte så svår och diska heller, tycker jag! Jag är hel nöjd med den!
    Jobbar du för Philips?

apelsiner med skal?
Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?