• Anonym (jag)

Gör jag HELT fel..?

Jag vet inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden hänn, men passar väl rätt bra hit?! :)

Det är så att jag blivit erbjuden taxikort.. Men efter jag kuggade uppkörningen o blev underkänt på första teoriprovet har jag helt tappat lusten att fortsätta.. Är alltså 3st teoriprov o en uppkörning.. Men går o e så nervös o mår dåligt av de varje dag, kan inte slappna av.
    Men grejen är den att fixar jag kortet så har jag garanterat jobb.. Men vad gör man när man tappat suget o mår dåligt av all stress osv. Har även panikångest..
    Är jag skitdum om jag sumpar chansen..???

Tack för era kommentarer.. förslag.. funderingar..!

• Svar på tråden Gör jag HELT fel..?
  • Barbamami

Klart du ska fortsätta, du har bara råkat köra på en fet vägbula just nu. När du tagit dig över den så kommer du att vara så nöjd med att du inte gav upp! Plugga med inställningen att det SKA gå, kanske inte så snabbt som du trodde och kanske inte på en gång... men du kommer fixa det.

Om några månader kör du taxi för fullt, tjänar pengar och är stolt över att du inte gav upp.

• Lundby87

Försök en gång till. Detta kan ju verkligen vara en nyckel som öppnar många nya vägar för dig. tänk sen va skönt att vill du bara kunna åka iväg så har du körkort och slipper åka buss pendel mm

• Pinklady86

Jag vet inte om jag pallar de.. allvarligt.. Mår så dåligt av o vara nervös 24 timmar om dygnet osv. Hmm..

• Pinklady86

Jag har alltså vanligt B-körkort sen 4år tillbaka.. håller på med taxilegitimation som går o skiter sig..!

• Barbamami

Skippa nervositeten, det kommer ju att ordna sig. Varför vara nervös 24 timmar om dygnet?

• Anonym (jag)

För att de pressar mig.. att jag MÅSTE klara de.. Känner ingen lust att plugga just nu.. d e skittråkigt o svårt.. Jag får typ tvinga mig till o plugga fast jag igentligen inte vill de längre..

• Anonym (jag)

Jag själv.. Mamma vill ju att jag ska klara de osv.

• bettangirl

Vad jobbar du annars med??

• Anonym (jag)

Ingenting just nu.. :(

Svar på tråden Gör jag HELT fel..?