Inlägg från: Anonym (mayo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mayo)

upp över mina öron....

Jag har det precis likadant.
    Jag gör nästan allt för att få prata med henne men när jag gör det skulle jag aldrig våga säga nåt om "det". Men jag blir så glad av att träffa eller bara se henne. Hade trott att dessa känslor skulle ge med sig men inte då!!
    Har sambo och barn och det har hon med så jag vet att det aldrig kommer bli något mellan oss men det har verkligen fått mig att fundera över min tillvaro och vad jag vill med framtiden!
    Nån gång har det hänt att vi rört varann, kommit för nära avsiktligt eller oavsiktligt och då pirrar det i hela kroppen....

Samtidigt som jag inte egentligen vill känna så här är det den bästa känsla som finns!!

• Anonym (mayo)

Tror att många vill läsa men att få har något att säga!
    Anonym (tjej) skrev 2008-12-08 16:09:17 följande:

Uppdaterat trådstarten för er nyfikna få svar men Många klick
    Nu var det ett tag sen jag tittade in här och tydligen känner du lika än! Det är precis lika för mig. Tiden går och jag hoppas på att det ska ge sig med "känslorna". Om vi inte ses på ett tag känns det ibland som om det har "gått över" men så ser jag henne och allt kommer över mig!
    Det känns jättekonstigt men jag börjar mer och mer tänka på att lämna min sambo, kanske jag inte har ett liv med just "henne" men det känns faktiskt som om jag skulle vilja testa med en annan tjej och då kan jag ju inte vara sambo!! Men men det är inte så lätt med barn inblandade. Så än så länge får det vara en dröm.
    Inte blir det lättare av att tjejen jag gillar är lesbisk, då kan det ju finnas en chans, men hon är sambo och har barn!
Svar på tråden upp över mina öron....