• lillinas

Svårt att andas

har oxå det problemet och har haft det tidigare i grav oxå, känns som syret inte räcker för att få hjärncellerna att tänka.

• lillinas
    Svar på #14
    jag har oxå hög vilopuls, har aldrig legat under 100 denna grav, vanligast hos bm har varit mellan 110-115 slag/minut, jag har tagit upp det med bm men hon säger inget om det, bara att ..: ja så kan det vara,du får väl säga till om det händer nåt. åkte själv till akuten en dag och kollade eftersom jag har extraslag och hjärtklapning oxå, men de fångade inte upp dom, bara min höga puls som då låg på 115-126.Låg där i 2 timmar.Kollade sköldsköteln oxå, var okej, andra prover togs inte, utan dom sa att det var upp till min bm om hon ville sjukskriva mig.Vilket hon INTE gjorde, Nu som "tur" jobbar jag inte länge kvar annars hade jag nog dött tror jag:) var jättejobbigt att klara av att uthärda att stå upp en hel dag med arbetskamrater som inte fattade.
    kommer från sollefteå trakten själv oxå, skulle nog ha bott kvar tror jag, kanske hade bm tagit mig mer på allvar då.
Svar på tråden Svårt att andas