• Ankra75

Föräldraledig i Växjö del 4

Här samlas vi som är hemma med våra småttingar eller vi som vill träffa andra småbarnsföräldrar och barn när vi är lediga från jobbet.

Vi som känner för att träffas och fika någon dag. Gå runt sjön eller ta en picknick på strandbjörket eller vad ni känner för?

Haka på och lär känna nytt folk =)

Här hittar du den tidigare tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m35269787.html

• Svar på tråden Föräldraledig i Växjö del 4
  • LabLover
    Ellensmamma skrev 2009-01-14 22:19:44 följande:
    Eftersom ingen verkade kunna imorgon hoppar vi det. Har ingen bil så det blir knepigt ändå.Jag kan måndag på Leo's för det var gratis för barn under 1 år eller? Jag har aldrig varit där men det finns ett fik där inne då där vi ses? Med barnstolar o så..Leos Lekland:Må 19/1 kl 10LabLoveremmaragdollFre 23/1 kl 10LabLover
    Ja, gratis för barn under 1 år och superbra fik/restaurang med GOTT om plats, stolar och micro osv. Vår lilla I tyckte det var kul också även om de inte kan göra så mycket
    ♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 ♥
  • Linmin

Leos Lekland:

Må 19/1 kl 10
    LabLover
    emmaragdoll
    Linmin

Fre 23/1 kl 10
    LabLover

• Linmin

För barn under 1 år och runt ett år är det ons kl 14
    Över 1 år är det kl 15.
    (Även att Dominik är ett år så går vi i den tidiga gruppen eftersom han inte gå.) Man gör lite som man vill där.

loveheart skrev 2009-01-14 21:23:24 följande:
    hej alla! Linmin: När är sjung med mig på ulriksbergskyrkan och vilka åldrar är det? Vi skulle gå på hovshaga hade jag tänkt men där var fullt... Blir det någon fika nästa vecka?
  • Sjöstedt

Leos Lekland:

Må 19/1 kl 10
    LabLover
    emmaragdoll
    Linmin
    ev:Sjöstedt

Hänger förmodligen med,, så skriver bara ev.

• Växjömamma1976

jag har Samuel på dagis månd-tors mellan 08.30-12.15 så på månd är han på dagis. Känns lite fel betala in sig själv på Leos.. fikar hellre istan då jag inte har tillgång till bil nu.

Har förresten klippt mig idag, blev supernöjd. Blir alltid det på Carpe Diem. Men dom har höjt priserna!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • LabLover
    Växjömamma1976 skrev 2009-01-15 11:26:08 följande:
    jag har Samuel på dagis månd-tors mellan 08.30-12.15 så på månd är han på dagis. Känns lite fel betala in sig själv på Leos.. fikar hellre istan då jag inte har tillgång till bil nu. Har förresten klippt mig idag, blev supernöjd. Blir alltid det på Carpe Diem. Men dom har höjt priserna!
    Vuxna kostar inget
    ♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 ♥
  • Ellensmamma

Vilket är Carpe Diem?

Ska bli kul att se Leo's!

• loveheart

Leos Lekland:

Må 19/1 kl 10
    LabLover
    emmaragdoll
    Linmin
    Loveheart

Har heller aldrig varit där så det ska bli kul!

• 89an

Hej! Har tittat in på den här sidan o ser att ni är ett gäng som ska till Leo`s lekland o fika på måndag tänkte ev följa med.

Må 19/1 kl 10
    LabLover
    emmaragdoll
    Linmin
    Loveheart
    ev 89:an

• Crazymadde

Må 19/1 kl 10
    LabLover
    emmaragdoll
    Linmin