• Mizaja

    Sweathearts two years old...

    Fortsätter väl här

  • Svar på tråden Sweathearts two years old...
  • Mizaja

    Hej!

    Hoppas ni hittar hit allihop

    Har varit i Ullared 3 dar i rad! Vad säger ni om det?

    Hoppas alla fortfarande kan på söndag?

    Kram MAria

  • Mizaja

    Hej!

    Hoppas ni hittar hit allihop

    Har varit i Ullared 3 dar i rad! Vad säger ni om det?

    Hoppas alla fortfarande kan på söndag?

    Kram MAria

  • josieposie

    Hej alla!

    Hoppas alla har heft en trevlig Fars Dag? Här hemma var vi nog väldigt dåliga på att fira det... Fick lova bättring till nästa år..

    Maria> Fttarinte att du har kunnat utsätta dig för något sådant men jag hoppas att ni har haft det trevligt!

    Såklart vi kommer på söndag! Hoppas nu bara inte det blir nån som blir sjuk... Kommer alla pappor också med?

    Karin> Tyvärr kan jag inte komma den 6:e på pysselkväll... Jag ville så gärna och hade bokat in men nu ska vi äta julbord med D´s jobb och sånt kan man ju liksom inte backa ur på... Hoppas att vi kan få till något liknande en annan gång för det lät verkligen trevligt.

  • Boo 79

    Tjo hej,

    jag ska kolla upp den 6:e, behöver göra julkort!

    3 dagar maria, 3 DAGAR???? Ok att gilla ullared, men 3 dagar...

  • Mizaja

    Hej!

    Hipp Hurra för Alice idag!!!

    En till söt tjej att hänga på kylskåpet!

    Kram Maria

  • LillaFrö

    Grattis Felicia och Grattis Alice, nyblivna 2-åringar!
    Hoppas ni hade och har mysiga födelsedagar.

    Maria > Vad skönt att hinna gå riktigt länge, så mycket man vill, och ha allt handlat i present/julklappsväg redan!

    Karin > Jag ska kolla upp den 6'e, hoppas jag kan, tackar för inbjudan!

    Jag, F och W kommer garanterat på söndag!

  • Boo 79

    Grattis Alice o Felicia!

    Förresten, var på ett litet barnkalas i helgen som varade 3 timmar, det kändes precis lagom 2 timmar e nog lite kort, kanske förlänga mellan typ 15-18? Ska bli så kul o träffa alla!!! Glöm inte kamerorna! ( barnstolar)

    Det ser ut som om jag är ledig den 6:e, ska bli kanonroligt!

  • jomi

    GRATTIS Felica och Alice!!!!!!!!!!
    Alice var så söt i tidningen i dag!!

    Maria: Håller med Linda 3!!!dagar!!!!! fyndat nåt då??
    Gulligt namn på tråden!! well done!

    Karin: Ska också kolla den 6e Tackar med för inbjudan!
    (va sjutton ska jag pyssla med då *tänker*)

    Anneli: vet att jag inte hämtat mina ljus än OM du vill får du gärna ta med dem på söndag!

    Ska ALLAS gubbar med på Söndag???vet inte om min kan än!

    NU LUNCH....ÄNTLIGEN!!!

  • lillälva

    Halloj!

    GRATTIS ALICE och FELICIA!

    Linda, Ja, vi kommer på söndag alla tre! Vi kan ju vara lite flexibla med sluttiden då! När vi hade litet kalas för några andra kompisar kändes två timmar lagom, så det kanske beror på vad man gör! Men säger du att det är ok att vi stannar längre så är det ju trevligt Ni hade ju mkt i helgen oxå har jag för mig.

    Ja, det vore ju skoj om vi blir några på pyssel-kvällen så att den blir av! Men jag vet att det är fullt upp på helgerna i december, så det var en chansning! Men det verkar som om några kan i alla fall

    Maria - jag vill oxå vara tre dagar i Ullared - skulle jag absolut stå ut med Fyndat? Räckte pengarna?

  • Mizaja

    Felicia, GRATTIS en dag för sent!! Skäms Trodde flisan fyllde en dag efter Alice och inte en dag före. Aå var vi hos Alice och grattade idag ocg då upplys´te Jossan mig att flisan fyllde IGÅR! Skäms.

    Men GRATTIS!!

    Tänk nu är det bara de 3 pojkarna i gnget som ska fylla 2 år

    Fyndat i Ullared JA MASSOR och pengarna räckte FAst ska sälja bugboon för att sätta in de pengarna på semester kontot för jag lånade där

    Linda vill du låna ett bord och några fällstolar??? Vi kan komma med det dagen innan om du vill?

    kram Maria

Svar på tråden Sweathearts two years old...