• nallebusig

För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......

jag är gärna med i er gnälltråd är inne i 3e omgången pergo har en dotter född 06 som kom till på första försöket efter nästan 10års ppillerknaprande utan pergo...

• nallebusig
    Svar på #24
    icka76 skrev 2008-11-10 16:03:32 följande:
    Annisen: Hon är lite speciell. Är inte så jättekunnig men intresserad. Ska be henne skriva remiss till vidare behandling. Hon skriver bara ut pergo inte sprutor och sådant.nallebusig: Välkommen. Här får man gnälla. Hur ligger du till i cykeln?
    jag är på dag 8 i cykeln tog min sista tablett idag..mådde faktiskt bättre denna gång ingen huvudvärk m ett illamående dag 2 sen inget mer..hoppas verkl på bebis denna månad blir snart galen..

vilken kur e du på??när har du äl???
  • nallebusig
    Svar på #31
    icka76 skrev 2008-11-11 11:49:18 följande:
    Nej ingen mens än.Annisens: Jag har inte gjort några VUL. Min gyn tycker inte att det behövs då det enligt henne inte är så stor risk att man blir överstimulerad.
    hoppas på plúss
  • nallebusig

vi vill ju bli gravida allihpa NU det e ju vår tur nu eller hur tjejer?!

• nallebusig

visst e et jobbigt det blir liksom ett måste t sex det e inte heller så kul!!

• nallebusig

har nog äl på g snart har massor m äl sekret det e som floder dock inget på äl test än...

icka76

könner precis som dig m sexandet

• nallebusig
    Svar på #55
    det lät inte kul..m kan ni inte få göra ivf nu då???
    Crzes skrev 2008-11-14 12:53:20 följande:
    Hej alla! Nu vill jag oxå gnälla lite Jag har inte varit här inne på väldigt länge då jag tänkte att om jag inte tänkte för mycket på barn kanske det skulle ta sig?! Så nu vet jag inte hur aktiv denna tråd är??Men min situation är så att vi började utredning i början på mars i år, jag fick pergo, började äta dem i början på juni...har knaprat dem i 6 månader nu, känns förjävligt Trodde jag möjligen var gravid denna månad då mensen var försenad 3 dagar, vdå vågar man hoppas lite *rodnar*Men vad tror ni händer, när jag väl bestämt mig för att gå till apoteket dyker tant fan upp!! Måttligt road!Så i å med att mensen kommit nu idag går vi in på vårat 24 försök!! Jänns rent ut sakt för grönjävligt!tack för att ni lyssnat å för att jag fått ventilera mig lycka till alla andra å jag tänker på er!!kramar
  • nallebusig

ingen äl stegring än äl flytn e i pincip borta....suck e på dag 13

• nallebusig

just ja har mgm av er kört m proggisar i sånt fall varför

• nallebusig

suck ingen äl stegring än på stickan förra mån fick jag på dag 13 idag e jag på dag 15 har molvärk öm i livmodern o älflytn!!!suck

• nallebusig
    Svar på #77
    äter du enkel el dubbelkur??
    ägglossningspruta??vagisar??
    icka76 skrev 2008-11-17 10:29:24 följande:
    Vimsan: Hur har det gått med blödningarna?Jag har börjat min 5e kur nu, min gyn har inte sagt någon om IVF än, men hon nämnde det innan sambon gjorde sitt spermatest. Då sa hon att om det visade på något fel ¨så skulle jaf gå vidare med IVF. Vad jag förstår det som är att pergo (om det fungerar) ger oss samma chanser som de utan problem eller fel och för dem kan det ju oxå ta tid. Jag har bara haft 3 äl sedan jag började med pergo och jag kan tänka att det kan ju faktiskt vara normalt att det inte tagit sig än. För pergo påverkar väl bara äl? det är ju så mycket mer som ska klaffa oxå. Jag tänker be om ett VUL denna gången runt äl för att se om slemhinnan är tillräckligt tjock, tror att det kan vara ett problem för mig.
  • nallebusig

tjohoooo testade m cb äl digital i mors eo ingen stegring m gjorde ett nu o det visade full stegring dag 15 så glad!!!sexade igår bör jag göra det ikväll el kan jag vänt tills imorg kväll????

• nallebusig
    Svar på #82
    hur sexar ni???
    vi hade ju igårkväll bör vi ha ikväll el vänta tlls imorg
    xxJessikaxx skrev 2008-11-17 16:01:07 följande:
    nallebusig, se där Kul.Då har vi äl samtidigt Ha det så kul i bingen!
  • nallebusig
    Svar på #79
    jag har kört min 3e enkelkur har äl nu
    icka76 skrev 2008-11-17 15:21:04 följande:
    Jag äter enkelkur. Min gyn ville att jag skulle gå över till dubbel efter 3e kuren då jag inte fick äl. Men jag ville avvakta och jag fick tydligen en jättebra äl förra kuren så jag fortsätter som vanligt. Du då?
  • nallebusig
    Svar på #86
    tror jag kör på idag o imorg
    xxJessikaxx skrev 2008-11-17 19:25:59 följande:
    frågar samma som nallebusig men kommer att mysa i vilket fall för jag känner mig sugen Hoppas simmarna hunnit återhämta sig Min läkare rekommenderade varannan dag kring äl:en.
  • nallebusig

vid halv två idag fick jag tok ont i magen mest åt vänster sida kände som om jag skulle släppa en fotboll t ägg, såååå ont gick dubbelvikt!!förstå att cykla hem det va inte roligt o gå det e som om det bankar i livodern för varje steg..

• nallebusig

ringde gyns sekteterare idag o sa att jag ville boka en tid. för att jag ätit ttre kurer o sen drog jag en lite lögn- att jag inte fått stegring på ältesten..fanns tid idag m den tiden passade inte mig!!så jag fick tid den 10 dec alltid nåt m frågan är om jag struntar i pergo då denna månad frågade inte jag blev så ställd att jag fick en tid jag som kämpat så innan!!

• nallebusig
    Svar på #117
    hur många kurer åt du i sträck
    Hoppfull78 skrev 2008-11-26 08:35:02 följande:
    Jag har uppehåll i pergoknaprandet just nu men ska återuppta det vid nästa mens. Ska då äta dubbelkur för första gången. Mina 3 första kurer fick jag bra äl värden. Kur 4 och 5 fick jag inte alls bra värden. Hur kan det bli så? Kan någon hjälpa mig att förklara det?
  • nallebusig

denna eviga väntan suck..

igår så fick jag världens hugg flera ggr på hö sida som höll i sig ett par sek varje gång..inatt trodde jag mensen kom m icke m jag springer på toan hela tiden o kollar har trosskyddd i fall att!!Känner hela tiden att nu e det kört det e sååå frustrerande jobbigt!!har ömma bröst iaf alltid nåt det brukar jag inte ha vid mens men men..lite lite flytn mest när jag torkar m o då e de älliknande

Svar på tråden För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......