Värk i magen, vecka 5
man kan ha lite ont när livmodern växer. Har för mig att jag hade typ som mensvärk. Tycker inte att du ska oroa dig. SOm hon sa, blöder du inte så är det lungt.
man kan ha lite ont när livmodern växer. Har för mig att jag hade typ som mensvärk. Tycker inte att du ska oroa dig. SOm hon sa, blöder du inte så är det lungt.
Då är det säkert så, att du vaknar för att du inte sover så djupt. Skulle det vara så att det onda skulle vara något allvarligt, så skulle du nog känna det. Du skulle veta om det gör riktigt riktigt ont.
Du kan kolla på fass.se om medicinen är farlig el inte. Har du kollat på livsmedelsverket vad du får äta o inte?
Och att du oroar dig, det är så... det kommer du att göra, resten av livet
kroppen ställer om sig på så många olika sätt. En graviditet påverkar kroppen på tusen olika sätt som man inte visste om, fötterna växer, man kan få massa röda prickar, man får tjockare hår, gråter för minsta lilla och en massa massa andra saker. Vissa får fler och konstigare symptom än andra.
Känner du dig väldigt orolig tycker jag att du kan fråga om ett tidigt ultraljud. På vissa ställen får alla det, andra ingen, och på vissa ställen får man det vid särskillda fall.
Har du bokat tid för inskrivning hos Bm?