• Blindness

♥ Majmammor 2007 del 10 ♥

Tänk att det är dags för en ny tråd, 10:e i ordningen vilket betyder att vi har hängt ihop i 27 månader (kan det vara riktigt det??).

Här diskuteras allt mellan himmel och jord men det som sammanlänkar oss är ju förstås våra underbara barn som är födda runt maj 2007.

Våran bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m36709962.html

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-30 14:57

Ny bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m39741534.html
  • Svar på tråden ♥ Majmammor 2007 del 10 ♥
  • Candelavern

M var uppe KVART ÖVER FYRA!!!!! Lyckades hålla igång henne till 10 dock, så jag hoppas verkligen hon sover ett tag till nu...

Idag ska vi vara hurtiga och mata ankorna i parken, OM det slutar ösregna någon gång under dagen Har inget vettigt att säga, ville bara vara först

• Blindness
    Cand, här som är så soligt och fint annat det än vad dom hotade med i förrigår "ymnigt snöande". Undras vad hon ska upp och göra den tiden
  • Candelavern
    Blindness skrev 2008-11-11 10:58:00 följande:
    Cand, här som är så soligt och fint annat det än vad dom hotade med i förrigår "ymnigt snöande". Undras vad hon ska upp och göra den tiden
    Hehe, ingen snö då förstår jag? Igår var det nästan storm här, fick plocka ner en massa från hyllorna på balkongen annars kunde ngn fått det i huvudet, typ...
    Ja, vad hon skulle uppe och göra då det vet jag inte, jag somnade på en madrass framför tv:n och hon kollade på IceAge (igen)*dåliga mamman*
  • Trekidz

Del 10...jisses alltså

Natten här var ganska okej,lyfte över honom till oss tiidigt imorse o sen sov vi vidare en stund till

Cand :vilken Ohärlig tid att vakna på...bläärrkk

*Elias-min älsklingsräka*
  • Melisabeth

Blind - nä finns ju ingen här i krokarna, så det är svårt att lämna bort henne. Speciellt som hon är lite krasslig också, så skulle jag nog inte vilja det heller.
    Men tagit ipren, och ska ta alvedon snart, blir det inte något bättre då så får A komma hem och ta henne, för dethär går inte

• Blindness
    Mel, samma som här då, vi har en som vi kan lämna till men vill inte utnyttja för mycket...  Inte kul att leva på värktabletter heller men vad gör man inte...

Cand, aha, Ice age är ju rolig ju Leya är för tillfället helt besatt av Pingu så jag är också en dålig mamma hon säger Ingu Ingu, du du dut dut du och så härmar hon pingulåten då kan man ju inte låta bli... hehe...
  • Melisabeth

Lillan har först nu börjat att "förstå tjusningen" med tv. Tidigare har hon kollat när det är djur eller musik, men nu börjar hon att mer titta. Så börjar väl bli dags att begränsa det lite nu.

Barnprogram och sånt har hon dock inte fattat

• Blindness
    Mel, tyvärr kan Leya sitta rätt länge framför barnprogram, fast mest pingu då och teletubbies, sen vissa favoriter på morgnarna men det blir ju ingen tv nu när vi inte är hemma vardagar eller ja, på kvällen då.
  • Tess82

Oj ny tråd igen, vad tiden går.

Fick virus i datorn igår så här har det varit strul. Fått bort det nu men datorn blev lite knäpp så den behöver nog installeras om igen för att funka riktigt.

Linnea är på dagis så jag har försökt plugga lite samtidigt som jag krånglat med dator och tvättat lite. Dags att hämta henne om en timme så nu ska jag försöka få i mig nåt att äta.

Linnea har inte fattat det där med tv än, hon tittar på lite reklam och om det är djur eller små barn men bara en kort stund sen har hon fullt upp med annat igen.

Linnea -07
Svar på tråden ♥ Majmammor 2007 del 10 ♥