Inlägg från: DOLCE FAR NIENTE |Visa alla inlägg
  • DOLCE FAR NIENTE

Varför bära runt på en handväska?

Har inte tillräckligt stora fickor för att ha Nycklar, plånbok, servetter och handsprit m.m. i. Och på sommaren är det ju ännnu värre då har man inga fickor alls ibland på sina kläder.

• DOLCE FAR NIENTE
    listoplisto skrev 2008-11-11 10:51:27 följande:
    Handsprit?
    Japp har alltid en liten flaska handsprit i väskan. Om jag ska äta ute eller vart på toaletten så spritar jag mina händer. Inte alltid det finns tillgång till tvål och vatten
  • DOLCE FAR NIENTE
    listoplisto skrev 2008-11-11 10:53:51 följande:
    Coolt. Jag blev bara nyfiken, jag har nog aldrig träffat någon som bär med sig handsprit.  
    Nä kanske inte det vanligaste men väldigt nödvändigt när man kommit på hur smart det kan vara att bli av med lite baselusker.
  • DOLCE FAR NIENTE
    elektra1 skrev 2008-11-11 10:56:43 följande:
    Jag skulle då aldrig klara mig utan väska. Använder inte plånbok, det är onödigt tycker jag!Vad ska man annars göra av bindor, och smink. Jag menar puderdosa och läppstift och mascara får ju inte plats i en plånbok.När jag är ut på krogen bättrar jag på sminket 1 gång i timmen iallfall.
    Bättrar du på allt smink eller bara puder och läppar?
  • DOLCE FAR NIENTE
    elektra1 skrev 2008-11-11 10:59:03 följande:
    puder och läppar bara. Och jag har aldrig fickor på mina kläder när jag går ut.Lite dumt att behöva hålla dem i handen hela tiden när det finns väska att hänga över axeln.
    Blev bara lite nyfiken på vilket smink man förbättrar på , har handväska jag med.
Svar på tråden Varför bära runt på en handväska?