• RiisiLampii

Perfect Home?

Är det någon som känner till Perfect Home? Är det någon som är återförsäljare i Sverige, är det lättsålda saker??
    Är lite sugen på att börja men vet inte så mycket om det. Det är ju grymt fina saker, men säljer dom??

• Svar på tråden Perfect Home?
  • RiisiLampii

ingen som vet nå???

• RiisiLampii

är det ingen som hört talas om perfect home??

• pheonix101

jag är oxå intresserad läste en annons med dem och blev väldigt suggen.

• Julienne

Hej, jag har precis börjat sälja. Hade min första demo igår. Det gick sådär och jag gick plus/minus 0 efter fraktkostnaden. Men det kanske går bättre på nästa demo.

Hade själv ett party med en säljare för några veckor sen och blev själv så tagen av sakerna i katalogen och kvaliteten på allt, att jag hörde mig för om konsulentjobbet och här är jag nu! Jag hade letat länge efter en snygg brödbox till köksbänken och såg en annons om Perfecthome och hittade min brödbox i deras katalog på hemsidan.

Om nån är sugen på att ha ett party, anmäl intresse för att hålla ett party på hemsidan www.perfecthome.se så kan man bli "plockad" av säljare som bor i närheten. Så gjorde jag.

• Julienne

Nån mer som säljer kanske? Kunde vara kul att få kontakt och kanske få några tips?

• RiisiLampii

nej jag säljer inte än, men jag är som sagt intresserad av att börja. jag tycker också att dom har kanonfina grejer, men det är ju lite dyrt..
    har du haft fler demon och hur har det gått isf??

tror nog att jag ska böra sälja efter jul för jag vill inte ha julstartpaketet nu när det är så nära jul...

• Julienne

Hej! Jag har precis startat och bara haft två demo än så länge, men många runt omkring mig verkar intresserade att ha fast då längre fram. Många är upptagna just nu med allt fix och sånt inför julen.

På mina två demo som jag haft, har bara 2-4 gäster dykt upp så försäljningen har inte varit den bästa. Men jag ger inte upp än, ska försöka slänga ut några trådar och försöka nappa några till värdinnor och försöka igen.

Smart att vänta till efter jul om du inte vill ha julsakerna. Jag kan rekrytera dig om du vill *blink, blink*

• Julienne

Tänkte på det du skrev, RiisiLampii, att "det är lite dyrt" med Perfect Home: Jag måste nog ändå säga att det är prisvärt i alla fall. Det är bra kvalitet och jämför man med att handla inredning hos Room eller EM eller Mio-möbler, så är det ingen större skillnad. Såg förresten i senaste "Sköna hem" en bild på ljusstakar i glas som kom från Sia där den ena kostade över 800 kr och den lilla kostade nåt på 580 kr. Perfect home har några som är nästan identiska och tar 759 kr för tre stycken. Så där var det ju faktiskt billigare med Perfect Home.

• RiisiLampii

jag har också tänkt på priserna att allt är ju relativt.. ja menar det beror ju på vad man jämför med..
    men myyycket fina saker finns det ju,.. bor du i en stor eller liten stad?
    å angående priserna så är det ju faktiskt så att alla saker på såna här "hempartyn" är ju ganska "dyra", jag tänker på tupperware (stavning?), La Poterie, ljusen, alla klädespartyn..
    det är ju inte superbilligt men bra kvalité, och kunna fördelen att kunna sitta hemma med lite vänner och beställa.

Svar på tråden Perfect Home?