Inlägg från: 81charlotta |Visa alla inlägg
  • 81charlotta

Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej jag vill meddela alla föräldrar som har småbarn som äter mat ur barnmatsburk. Om dit barn äter det så är du inte välkommen till Bageri / Cafét som ligger mitt emot Konsum i Slussen gallerian. Jag fick inte sitta där eller beställa något till mig själv för att jag skulle ge mitt barn mellanmål som är köpt ifrån Konsum. De sa att jag endast skulle utnyttja deras ställe och att jag skulle gå någon annanstans med mitt barn.

• Svar på tråden Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 81charlotta
    Svar på #3
    Jag gick fram till kassan för att beställa till mig själv men blev nekad.
  • 81charlotta
    Svar på #9
    Det var två kunder som satt och fikade där, så det var tomt och jag ville beställa fika till mig själv.
  • 81charlotta
    Svar på #10
    Innan jag fick barn hade jag varit där och handlat men efter detta kommer jag aldrig att sätta min fot där.
  • 81charlotta
    Svar på #16
    Jag ringde chefen men tydligen är det ett familjeföretag och han sa samma sak som hans otrevliga fru sa till mig!!!Att jag inte får mata mitt barn där.
  • 81charlotta
    Svar på #23
    Jag ringde huvudkontoret med de har ingen chef över gallerian de hyr endast ut lokaler och man kan endast vända mig till caféts chef.
  • 81charlotta
    Svar på #24
    Jag håller med dig...man vill ge igen! När jag ringde till chefen dagen efter spelade jag in samtalet men efter att ha fått samma svar ringde jag polisen för att se om jag kunde anmäla de, men det gick inte för att de har rätt att välja vilka de ska sälja till! Eftersom de sa att jag inte fick ge mitt barn mat och inte att mitt barn inte är välkommen på cafet så kan jag inte anmäla dem.
  • 81charlotta
    Svar på #29
    Innan jag blev mamma hade jag ALDRIG blivit felbehandlad av människor så många gånger som jag har blivit detta år.

Förstår inte varför människor hatar barnvagnar?? Det känns som att nu när man har fått barn så har alla människor rätt att prata högt om vad de tycker om barn och barnvagnar.
  • 81charlotta
    Svar på #37
    Skulle gärna göra det om de hade en mejil adress...
  • 81charlotta
    Svar på #41
    De hade bakelser och några mackor med pålägg har jag för mig. Men skulle jag först handla till mig själv och sen handlat en macka till mitt barn för att sen ta bort allt pålägg och hårda kanter för att mitt barn skall kunna äta det?
  • 81charlotta
    Svar på #42
    Jag håller med dig att man alltid har fått bra bemötande av personal därför blev jag så förvånad hur de betedde sig.
  • 81charlotta
    Svar på #47
    Hur ska man bråka med dem när lagen är på deras sida? De har rätt att neka!
Svar på tråden Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!