• 81charlotta

    Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hej jag vill meddela alla föräldrar som har småbarn som äter mat ur barnmatsburk. Om dit barn äter det så är du inte välkommen till Bageri / Cafét som ligger mitt emot Konsum i Slussen gallerian. Jag fick inte sitta där eller beställa något till mig själv för att jag skulle ge mitt barn mellanmål som är köpt ifrån Konsum. De sa att jag endast skulle utnyttja deras ställe och att jag skulle gå någon annanstans med mitt barn.

  • Svar på tråden Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Nufsan

    Gud så dåligt! Hur ska jag göra då som har ett barn t ex som är mjölkallergiskt! FÅ ställen har ngt som hon kan äta och då ska jag inte heller få fika på dom ställena. Nej uselt tycker jag!


    ♥ღ♥Mamma till världens bästa tjejer: Moa 9403, Matilda 9610 och lilla Jonna 0710♥ღ♥
  • Malia75

    Menar du att du inte fick sitta där TROTS att du beställde något till dig själv också? Eller tänkte du bara mata?

  • Maja 79

    Du fick inte fika där för att du gav barnet mat på burk ?
    Eller du fick inte sitta där för att du inte först köpt fika till dig ?

  • Mizz Turko

    för att undgå sådana obekväma sits, så kan man ju tänka på att beställa först och sen ta fram barnmaten. Ser tyvärr dåligt ut om man tar fram barnmaten och ska sen ev beställa något.


    Frukta inte en klok fiende, frukta en dum vän.
  • BimBim o Knorrans Mamma

    Ok om du bara hade tänkt mata ditt barn men om du beställer nåt själv oxå så är det ju jävligt illa!

  • Nufsan
    Mizz Turko skrev 2008-11-12 19:30:40 följande:
    för att undgå sådana obekväma sits, så kan man ju tänka på att beställa först och sen ta fram barnmaten. Ser tyvärr dåligt ut om man tar fram barnmaten och ska sen ev beställa något.
    När jag t ex äter på McDonald´s så matar jag alltid min dotter först så att jag kan få äta i lunch och ro, så jag tycker att det ska kvitta!
    ♥ღ♥Mamma till världens bästa tjejer: Moa 9403, Matilda 9610 och lilla Jonna 0710♥ღ♥
  • 81charlotta
    Svar på #3
    Jag gick fram till kassan för att beställa till mig själv men blev nekad.
  • JKnas

    Jag förstår absolut inte dessa regler cafféer etc har. Finns det plats tycker jag man kan få slå sig ner. Klart man skulle flytta sig om det skulle komma en betalande kund men som ts sa så skulle hon betala för sig...

  • AW76
    81charlotta skrev 2008-11-12 19:32:25 följande:
    Svar på #3Jag gick fram till kassan för att beställa till mig själv men blev nekad.
    Men gud så ogästvänligt!

    Vet precis vilket ställe du menar. Nu var det länge sen jag var där, men förut passerade jag stället ofta och då var det nästan alltid tomt förutom 2 pensionärer typ. Förstår varför!
Svar på tråden Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!