• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Pyssilullan
    fam kaos skrev 2008-11-21 22:01:30 följande:
    Undrar om jag träffat dig. Min mormor är släkt med Alices pappa.
    Jaså!vem är du då? O mormor?

röööösta på alice
  • fam kaos

Du har mail

Pyssilullan skrev 2008-11-21 22:06:58 följande:
    Jaså!vem är du då? O mormor? röööösta på alice
  • xxmeyaxx
    Pyssilullan skrev 2008-11-21 21:55:00 följande:
    Rösta på Alice ngn extra gång ikväll!! hon behöver det... Snälla! / Alices Kusin
    var du med på släktträffen som man visade?

haha, gillade diskussionen mellan alice och en av barnen.

- vem hejar du på då?
    - kevin!!

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Pyssilullan
    xxmeyaxx skrev 2008-11-21 22:09:54 följande:
    var du med på släktträffen som man visade?haha, gillade diskussionen mellan alice och en av barnen. - vem hejar du på då?- kevin!!
    Jaa jag var med där Syndes några ggr..
    Kanske var min dotter du menade? Missade halva inslaget  men var det en tjej i 4 års åldern så var det min Thea
  • xxmeyaxx
    Pyssilullan skrev 2008-11-21 22:13:59 följande:
    Jaa jag var med där Syndes några ggr..Kanske var min dotter du menade? Missade halva inslaget  men var det en tjej i 4 års åldern så var det min Thea
    Haha. Kanske. Jag fick inte någon direkt glimt av henne. Men det var en flicka, som kanske var i fyra årsåldern. Det var så kul, för Alice frågade flickan om vem hon hejade på.. och när hon svarade att hon hejade på Kevin, så lyfte Alice henne upp och ner.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • buffybus

röstar på kevin iallafall.. han e ALLTID duktig!!! sjunger alltid bra.. tappar aldrig text o är alltid bra på scen!!

Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • dio

Jamen jisses nu slängde jag iväg en röst på Kevin jag också, jag vill att han ska vinna och det skulle väl vara för hemskt om han åkte ut på en röst för att jag struntade i att rösta (jag vet att han framtida vinst i idol hänger på mig och ingen annan )

• Philofix
    Mamsie skrev 2008-11-21 21:41:31 följande:
    Åsså dödde tråden en liten stund medan alla letar efter sina beslagtagna telefoner
    Rolig svenska du har Och så dog hela tråden...kanske det skulle stå va?
  • Eisa
    dio skrev 2008-11-21 22:21:31 följande:
    Jamen jisses nu slängde jag iväg en röst på Kevin jag också, jag vill att han ska vinna och det skulle väl vara för hemskt om han åkte ut på en röst för att jag struntade i att rösta (jag vet att han framtida vinst i idol hänger på mig och ingen annan )
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)