• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Ráhkisvuohta

HAHA! va roligt Konstigt att läsa om sej själv!
    Du kan ju hälsa att hon var fantastisk i globen! Håller med dej om att kevin var starkare i längden, men i fredags vettetusan om inte ALICE var snäppet bättre

• Mallan76

Pyssilullan: Hälsa Alice att jag beundrar henne såå mycket!!
    När jag såg henne under castingen sa jag till min man:
    "Hon kommer gå långt! Jag lovar att hon kommer vara med i slutfinalen- kom ihåg att jag sagt det nu!"
    Och se vad rätt jag hade!

Du har ju allt Alice -rösten, utstrålningen, utseendet och är dessutom ödmjuk. Lycka till i framtiden Alice!
    Lyssnade idag på youtube, när Alice sjunger "Beautiful disaster" och jag tycker Alice gör det bättre än originalet.

Kram från Malin!

• Jagvetmest

Idag testade Johan Palm något nytt på sin blogg bara för att kolla reaktionerna. Gå in och kolla, han fick runt 150 svar på ett dygn.. Kära måste dom vara, girlsen.

• Jagvetmest
    Jagvetmest skrev 2008-12-16 18:33:09 följande:
    Idag testade Johan Palm något nytt på sin blogg bara för att kolla reaktionerna. Gå in och kolla, han fick runt 150 svar på ett dygn.. Kära måste dom vara, girlsen.
    Igår var det.
  • hejpa
    Jagvetmest skrev 2008-12-16 18:33:09 följande:
    har du nån adress? :) still stuck with johan palm I see ;)
  • grabbarna

är man patetiskt om man som 35 åring *host* åker och kollar på kevin in alice när dom är på turne dom kommer ju hit liksom..jag är jättesugen men känner mig lite för gammal

• Kaxmaja
    grabbarna skrev 2008-12-18 17:35:46 följande:
    är man patetiskt om man som 35 åring *host* åker och kollar på kevin in alice när dom är på turne dom kommer ju hit liksom..jag är jättesugen men känner mig lite för gammal
    äsch då, åk
  • MammaHela
    Klart det inte är..

Inte mer patetiskt än att man åker och kollar på andra artister...
  • Bergtuva

Jag är 32 o jag ska åka o kolla på dom...o ser framemot det som om jag vore 15...det kan väl vara kul...

• Pyssilullan
    Robin ska också vara med
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)