• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • elegi
    MammaHela skrev 2008-12-05 20:13:53 följande:
    det gör vi på lördagar *haha*
    Det har vi ätit idag fast det var faktikst länge sen vi gjorde det men förut åt vi alltid det på fredagar och kött och potatis i nån form på lördagar
  • Kaxmaja
    MammaHela skrev 2008-12-05 20:16:02 följande:
    MEN JAG ÄTER JUH
    Men hallå du sa ju att du skulle hålla dig borta harifrån medans du åt. ät upp nu annars visar jag en till bild från Dios privata samling
  • Jojo 85
    Kaxmaja skrev 2008-12-05 20:16:54 följande:
    Men hallå du sa ju att du skulle hålla dig borta harifrån medans du åt. ät upp nu annars visar jag en till bild från Dios privata samling
    hahahha
  • dio
    Kaxmaja skrev 2008-12-05 20:13:44 följande:
    Ja jag hittade den längst bak.Tänkte att du skulle bli glad av att återse den
    Den har jag letat länge nu, brukar ha den inramad bredvid sängen, men plötsligt var den borta!!! Jag uppskattar inte att du är och smyger i mitt hem och tar mina käraste ägodelar!!!
  • Fragile Angel
    MammaHela skrev 2008-12-05 20:13:53 följande:
    det gör vi på lördagar *haha*
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Jossisen
    Kaxmaja skrev 2008-12-05 20:12:48 följande:
    Tycker ingen av de tävlande utmärkte sig  något speciellt positivt i inledningslåten
    Tycker inte jag heller. Speciellt inte Robin. Jag KAN bara inte se att någon av dem skulle få en framgångsrik karriär som t ex Darin, Amanda Jenssen och Måns Zelmerlöw. Känns liksom inte som de spelar i samma ligá. Visst, Kevin sjunger jättebra, men skulle du köpa en skiva med honom? Inte jag.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)