• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • ming
    Fragile Angel skrev 2008-12-12 20:31:32 följande:
    Kevin skulle nog garva även om dom sa att han sjöng som skit . Jag tror inte att han förstår allts som sägs .
    Haha! Kanske!
  • Vildkorn
    Kevin skulle nog garva även om dom sa att han sjöng som skit . Jag tror inte att han förstår allts som sägs .
    HA HA HA!
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • chiqita

Tycker årets jury är klart bättre än tidigare år.. Bagge är så cool fast jag lyssnar mest till Andreas kommentarer, hans känns mest realistiska på ngt sätt...

(¯`°?.¸ ♥♥♥ Har ett litet gryn i magen... ♥♥♥ ¸.?°´¯)
  • Trileia

Men kan inte alla småbrudar skrika lite mer.

• Kaxmaja
    Stackarn. Jag tror oxå de är så.
  • Philofix

Är Alice nervös eller? Hon verkar så frånvarande när Peter intervjuade henne.

Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • aprilsill

Fast nån gång fick han ju lite mindre bra kritik, och då försökte han argumentera emot och förklara sig
  • Harvalp

hehe nä det gör han säkert inte! Men det är grymt imponerande att han pratar så bra svenska som han gör, med tanke på att han bara har bott i sverige i ett år..
  • Trileia

Mmm. Bagge ger inte direkt ett seriöst intryck. Tycker det verkar som han supit till redigt innan varje idolprogram.
    Fan när han satt och slog på den där som smällde under ett program.. då måste han ju vara helknöl!

chiqita skrev 2008-12-12 20:32:44 följande:
    Tycker årets jury är klart bättre än tidigare år.. Bagge är så cool fast jag lyssnar mest till Andreas kommentarer, hans känns mest realistiska på ngt sätt...
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)