• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Krisselina

Tycker också alla vinnarlåtar suger pung.. VARFÖR envisas låtskrivaren om att göra en ballad??? Fan, gör en hit istället.

Lita alltid på din intuition
  • chiqita

Visste ni förresten att Kevin redan är artist i Malta.. har visst deltagit i deras melodifestival 2 ggr, så med den den erfarenheten tycker jag helt klart att Alice är mycket bättre.. Ju mer scenvana man har desto mer vågar man ta för sig.. Nej Alice är mer värd att vinna..

Vinnarlåten var inte mycket att hänga i julgranen nej.. varför ska det alltid vara ballader.. hrmm..

(¯`°?.¸ ♥♥♥ Har ett litet gryn i magen... ♥♥♥ ¸.?°´¯)
  • Siffra

Var inne på Kiss hemsida men hittar inte Alice, ligger hon kvar där? Rätta sidan är väl kissonline.com eller?

• Jenny87
    chiqita skrev 2008-12-12 22:23:56 följande:
    Visste ni förresten att Kevin redan är artist i Malta.. har visst deltagit i deras melodifestival 2 ggr, så med den den erfarenheten tycker jag helt klart att Alice är mycket bättre.. Ju mer scenvana man har desto mer vågar man ta för sig.. Nej Alice är mer värd att vinna.. Vinnarlåten var inte mycket att hänga i julgranen nej.. varför ska det alltid vara ballader.. hrmm..
    Det har redan diskuterats flera gånger!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Måns 13 november 2007 ♥ღ¸.?°´¯)
  • Vildkorn
    Siffra skrev 2008-12-12 22:24:29 följande:
    Var inne på Kiss hemsida men hittar inte Alice, ligger hon kvar där? Rätta sidan är väl kissonline.com eller?
    De har tagit bort det nu.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Jesssicaaa

åh va less, nu har vi ingen sändning på tv n..jag som vill se Kevin vinna!

• Siffra

OK, tack.

Vildkorn skrev 2008-12-12 22:25:25 följande:
    De har tagit bort det nu.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)