Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping del 2!!

Firstandhappy skrev 2008-11-26 10:32:02 följande:
    nä men om det är okej för er andra så kan vi ju vara här hos mig???Får trycka ner lite folk o soffan o ställa lite stolar runt bordet, kommer kanske bli lite trångt men det är ju lite charmigt..
    För mig är det ok att vara hos dig, lite svårt för mig att bli av med sambon o barnen, de har inte så många ställen att "fly" till. Bara till mina föräldrar i Norrköping o det är ju en bit att åka..
    Dessutom blir det ju nära o bra för mig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

söndag 7'e december hemma hos ewa för julmat!!

ewa (förslagsvis) utan son och sambo
    sanna
    Becka

Jag kanske kommer lite tidigare till stan beroende på hur lång tid det tar på bvc. Men kommer jag tidigare så passar jag på att göra lite ärenden först. Så 11.30 på Claras blir bra.

Marayah: Jag tar med NAN pulvret till dig.

JennyoPatrik: Jag tar med vi föräldrar tidningarna o Mama tidningarna till dig.

Mammatill4: Hittade lite mera kläder i gömmorna här hemma så tar med en påse med kläder till dig.

Pust, äntligen hemma igen! Har varit iväg sen 9.30 i morse då jag gick till bvc o sen ner på stan o fika med er en snabbis o sen var jag tvungen att köpa långkalsonger till Leo o strumpor åt båda barnen. Sen åkte jag bara hem o hämtade Leo o tog samma buss ner till stan igen, åkte till resecentrum då o bytte buss till tornby, så jag o barnen var där ute ett par timmar o tittade i leksaksaffärer o lite saker. Nu är jag såå trött!
    Nu ska vi laga mat o sen rota fram alla ljusstakar o sånt som jag ska sätta upp i morgon.

Tack tjejer för idag Synd bara att jag inte hann fika så jättelänge.

Familjetrollet skrev 2008-11-27 19:44:24 följande:
    alltid kul att fynda.det finns sp mycket gulliga bebiskläder i butikerna u,sådant gulligt fanns inte när barnen var små.behöver magnus bärhjälp med några kartonger?hoppas han är bra i foten nu.här ska man strax ev sy lite och sen blir det tv-kväll.vi ses imorrn. vad ska ni hitta på i helgen?här kommer man bli hes efter att tala sonen till rätta.vet nån om det är några julmarknader i helgen och vart de är?
    Det är den årliga julmarknaden i gamla linköping på söndag o nästa söndag. Kl. 11-16 tror jag det är.

I helgen har vi fullt upp, på lördag ska vi antagligen först hem till våra kompisar som fick barn för 1,5 vecka sen o gosa bebis. Sen ska vi till Norrköping, min mamma ska vara barnvakt några timmar åt barnen medans jag o sambon ska shoppa alla julklapparna.
    Sen hem så att sambon kan åka o jobba på kvällen.
    Sen på söndag ska vi tvätta fönster o hänga upp julgardiner, jag o Leo ska baka lussebullar o sen ska vi försöka hinna med julmarknaden i gamla linköping oxå.
    Fru T skrev 2008-11-28 09:55:17 följande:
    Idag blir ja et år äldre å ja mår toppen :D FÖR ja mår inte illa, för ja mår inte illa, för ja mår inte iiiiillaaa tralalalalaaaa har inte kräkits på en vecka nu *hoppar å studsar*ta i trä*å ikväll blire te att svulla smörgåstårta!
    Grattis

Jag lägger mig inte debatten om djur..har aldrig haft nåt djur o kommer aldrig ha heller då både jag o sambon är allergiska

Har precis sett Arn-vägen vid rikets slut, såå bra, men gud vad jag har bölat.

JePaLuLi skrev 2008-11-29 09:20:57 följande:
    Är det nån julmarknad idag eller är det bara imorgon?
    Det är bara imorgon vad jag vet.
    JePaLuLi skrev 2008-11-29 00:46:42 följande:
    Kanske man borde se den då... Orkade aldrig ens ge mig på den första. Den verkade såå seeeeg... Eller det kanske är den första? *noll koll*
    Båda filmerna är såå bra! Tyckte den första var lite seg ibörjan, men sen är det jättespännande o sorgligt oxå.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!