Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping del 2!!

Här har man en fotbollsfantast som tittar på fotbollen, så vi fick spela in grey..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Mizzz skrev 2008-11-19 21:34:40 följande:
    Hehe, ibland är det skönt att man inte har sambon hemma ;)
    Ja, det kan jag tänka mig Hade det inte varit för att Vincent vaknar så lätt av tv:n i sovrummet så hade jag lagt mig där o kollat på tv.
    Fast det är ändå lite mysigt att ligga i sambons knä o surfa samtidigt
    Mizzz skrev 2008-11-19 21:50:53 följande:
    mm, lite avunsjuk! Saknar min plutt så mkt! Men på lördagkväll kommer han hem!
    Ja, gud ja, hade det varit jag så hade jag nog inte klarat det. Jag som inte kan sova ens en natt utan sambon..var rena helvetet på BB
    Så jag förstår mycket väl att du saknar honom! Vad skönt att han snart är hemma igen iaf
    Mizzz skrev 2008-11-19 21:56:00 följande:
    Mm, jag har samma sak jätte svårt att sova utan F. Men vad ska man göra, det är bara att bita ihop.Ganska skönt att det är fult upp i skolan så att dagarna går fort, kvällarna är värre, att bara sitta här hemma helt själv, jag är inte riktigt gjort för det...Men som sagt, snart är han hemma! Imorrn ska jag iväg till en kompis på kvällen, så det är bara fredakväll kvar att genomlida.
    Nej, finns ju tyvärr inte så mycket att göra..
    JePaLuLi skrev 2008-11-20 09:22:18 följande:
    Här har man haft konstant värk sen kl. 19 igår. Inget hjälper, varken varmt bad eller alvedon... Börjar bli trött på det här och hoppas att det är på G nu. Gubben är hemma från jobbet iaf, så vi får väl se om vi hamnar på förlossningen sen Håll tummarna!
    Oj, är det redan dags? Fick för mig att det var vid lucia? Men jag kanske är helt ute o cyklar Lycka till!
    Apipoulai skrev 2008-11-20 16:30:47 följande:
    Wiihii!Madagascar 2 har premiär imorgon. Ni vet var ni kan hitta mig imorgon kväll. Ettan är min favortifilm alla kategorier. ♥
    Den har vi redan sett på bio, såg den i söndags, så det kan inte vara premiär imorgon.
    Vilket fall som helst så var den superbra!
    JePaLuLi skrev 2008-11-20 16:19:14 följande:
    Den 8/12 har jag bf. Men det är ju ingen som tror att jag kommer gå så länge eftersom jag får barn så tätt. Jag rä ju redan öppen dessutom. Men inget nytt hände idag iaf. Vi var uppe på förlossningen och allt såg bra ut. Fick diagnosen svår foglossning och istället för bebis fick jag massa tabletter med mig hem. Surt sa räven
    Ok. Hur mycket öppen är du? Jag var öppen 4 cm från vecka 34 med Leo o 1,5 cm från vecka 33 med Vincent, men gick ändå tiden ut Visserligen fick jag inte barn jättetätt.
    Trist att det inte var dags nu.
    JePaLuLi skrev 2008-11-20 19:20:43 följande:
    Det var fortfarande 4 cm så värken kom inte från livmodern. Lite trist, för man börjar ju hoppas på ett sätt. Men nu kanske vi får fira Lucas ettårsdag utan att oroa oss i alla fall
    Ja, det är klart man börjar hoppas, det gjorde jag oxå när jag fick åka in både nu o då när jag var gravid med Vincent, hade så himla mycket förvärkar o fick bricanyl, men jag ville ju ha ut honom, fast det blev ju inte så som jag ville.
    Jo, kan ju vara kul att få fira hans 1 års dag först så kan bebis komma sen

Var det nån som hade wii fit här?

Familjetrollet skrev 2008-11-20 19:54:58 följande:
    ush för värk.men snart har du din bebbe. här har vi fart runt på tornby idag och handlat. finns det nån som vill fika i helgen?
    Tyvärr så har vi fullt upp i helgen, veckohandla o lite andra saker på lördag o sen få mysa med en nyfödd bebis som föddes i söndags på söndag.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!