Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

VI från Linköping del 2!!

Jenny: hi hi , nej har inte messat än idag, men har varit på väg några gånger, de liksom kliar i fingrarna, men vill ju inte känna mig för påflugen heller. Men kommer nog nåt under dagen iallafall ska du se , hoppas de går bra på bvc och att linus gått upp nåt. Själv ska ja inte tillbaka försen läkartiden med arvid och det är i februari,

• Mammatill4a

Jenny: tack då vet jag det. Så skönt att allt gick bra med linus, han kommer nog bli en stor och stark en som arvid med som han växer. Ja lucas är allt en glad Skit , tittar på honom ofta på kameran och man blir alltid på bra humör efter det.

• Mammatill4a

Jenny: ja de får vi allt hoppas på att linus blir, men eftersom han är lugnet sj redan så blir han nog lik brosan. Ja du täppt i näsan, får knappt luft emellan åt, men kör med näsdroppar och koksalt och nässugen, varm så han kokar är han med ska ta febern igen när han vaknar fick en panodil vid 11 så den sitter la i än. Och han verkar lite öm i kroppen för gråter och blir ledsen när man tar i honom. Bara så jobbigt. Hoppas han blir bättre snart annars blir ja knäpp, skickade ett sms till dig förut med, men kanske din tele ligger i bilen än. Men väntar snällt på svar.

• Mammatill4a

Jenny: ingen fara vet du. Här har man hunnit med att baka en sockerkaka under em och bäddat rent i sängen och städat och dammat, fått hjälp av liam med såklart, han tycker om all hjälpa till han blir så glad då. Maria: roligt att pratas vid förut och vad filip pratade på i bakgrunden. Ses imorgon

• Mammatill4a

Familjetrollet:liam hälsade på din som igår, kom hem och var totalt överlycklig kan jag säga

• Mammatill4a

Jenny: tack, har känt mig extra duktig idag, men har ju fått sova inatt eftersom arvid inte är bra, så har ju han oxå sovit och dragit på mattiderna. Duktiga ni är som klätt grannen, de gjorde vi förra helgen så olivia fick vara med. Känns tomt utan henne. Men ja vet ju att hon har det bra. Familjetrollet: bättre att få in pengar, vi bor kvar. Nej det besväret försvann för typ 2 veckor sen så detta är en riktig förkylning. Lovm: duktig du varit som gjort allt det där. Hoppas du mår något bättre.

• Mammatill4a

Familjetrollet: tack det kan behövas, tog febern på honom nyss och visade 38, 3 inte undra på att han sovit hela dagen, så här blir det att hålla sig hemma tills han verkligen är helt frisk. Kan inte öppna den sidan, vem är det? ?

• Mammatill4a

Kunde öppna och läsa, allt stämmer inte, har hört lite runt om som man gör i åtvid och min ena moster känner till historien lite bättre då en av hennes döttrar vet vem och vad genom skolan. Inte för att man får slå nån men tanten var väldigt utsatt och pojken har setts gjort både de andra mot djur. Vet inte vart de bor.

• Mammatill4a

Familjetrollet: så sant så, men tänker inte ta upp nån diskution om det eftersom man inte vet nåt om det iäntligen utan bara hört rykten i från sockna liksom.

• Mammatill4a

Jenny:vilken tur att ni kunde hjälpa och hitta hans föräldrar. Nu har lugnet lagt sig både stora barnen sover och vi sitter i soffan och glor på den tråkiga dumburken.

Svar på tråden VI från Linköping del 2!!