Maria84 skrev 2008-11-19 21:04:37 följande:
Satt just och funderade, nålen vart fasen sitter den Men nu hänger jag med
har ett hopplöst tangentbord som lever sitt egna liv

Maria84 skrev 2008-11-19 21:25:28 följande:
Här kollar vi på Oskyldigt dömd, Greys kollar jag på reprisen.Sitter och kollar på Ikeas hemsida också efter lite grejer till våran samlingssal. Förstår inte vad de som hade den här gården innan tänkte på när de målade väggarna där inne. De är rosa!! Vi ska måla över det, på nåt vis. Vill helst ha vita väggar men det kommer nog bli ett jädra målande för att täcka den rosa färgen. Och nu ska jag försöka mysa till det lite där uppe då vi ska fira lilljul här uppe och måste då vara där för svägerskan är allergisk mot djur. Ska se om jag kan hitta några bilder så kanske ni kan komma med lite förslag
när går rerisen?jag fastande framför en superbra dokumentär på kunskapskanalen istället.
nu har syrran precis lämnat tbx min symaskin.hatar att gå i trappen.imorrn ska jag sy så jag kan glömma värken för en stund.idag har den varit måttlig som tur är
dinana skrev 2008-11-19 22:00:50 följande:
Jag har nog inga problem med att sova utan sambon... Bodde ju på var sitt håll när jag var gravid med Molly (eller i alla fall de sista två månaderna. Men visst saknade man honom då.
jag skulle aldrig klara av att sova utan maken min.sist det hände var när ebba föddes.maken jobbade natt i våras och då kunde jag inte sova förren han kom hem.och var han sen nån natt så var man orolig att nån hade hänt.han jobbade ensammen då.men nu jobbar han inte natt längre