VI från Linköping del 2!!

nu måste jag fixa lite i köket.
fredag går jättebra.ja det är allt kallt i dessa lgh.grannen säger att de oxå har svinkallt i sin lgh.i sonens rum kan man inte ens vara på kvällarna då det är iskallt i hans rum
i helgen kommer sonen igen så då blir det full fart igen här.vi ska fira honom då.snacka om att tiden går fort.han blir 14 år redan
trist att folk ballar ur om de har lovat att hjälpa er med flytten.förra flytten var det jag maken och hans syrra så tog allt.hade man haft råd så skulle man tagit en flyttfirma,men vem har typ 7-10 000 kronor till det.
tiden går verkligen fort,tänk att er lille gosse är två veckor snart.jag tycker inte det var länge sen du sa att du var gravid.jag tycker tiden går snabbare för varje år numera
minnet vad är det för nått?namn glömmer jag på sekunden och så har man superkort minne så man glömmer ofta vad man har lagt saker osv.hopplöst tom en 80 åring har bättre minne än mig.
här ska man strax göra sig iordning och hämta stora tösen.
om ni behöver hjälp med att lasta in i flyttbussen så är det bara att hojta till
huga.vet hur kallt det är.tösernas sovrum är som en frys på kvällar/nätter.uslet av G att inte ordna så det är varmt i lgh.
skoj vad för hjul blev det till vagnen?
gör du någor speciellt idag?tänkte om vi kunde ses en kort stund så man fick se er guldklimp.töserna är hemma idag då de har ont i halsen och är hängiga.
den var tuff och fin
här ska man tvätta igen,man kan tro att det är 10 ungar man har när man ser tvätten
villken bra ide.jag följer gärna med om det blir en kväll/helg
nu ska man till tvättstugan igen,desa trappor tar död på en snart