orgasmer?
Att få orgasms är inte bara att slänga upp benen och smeka sig själv.
Oftast, så jämför ni ungdomar med varandra i stället för att se er själva som individ.
Det jag menar är ofta att man patrar och storskryter om hur många orgasmer man får.
Men frågan är om orgasmerna är äkta eller drömorgasmer.
Ex. Killar pratar ofta om hur många tjejer de har lagt på rygg, och så ska dom andra killarna vara värre och när sanningen kryper i fatt dom, så är det bara frökenhöger och en porrtidning som dom har erfarenhet av.
Nej ta det lugnt du får orgasms när du helt enkel är tänd och i rätt stämning infinner sig och med rätt partner som vet hur en kvinna ska behandlas, sen spelar det ingen roll om du får orgasm, en gång om dagen eller en om året.
Det är din kropp och känslor som säger nu är det dags, och är du inte tänd på killen/tjejen ja då är det nog svårt att få en äkta orgasm.
Onanera är ett surrogat och enlig min erfarenhet är det en nödlösning som var några sekunder medan en äkta utlösning och vetskapen att min partner är fult nöjd, ja då mår man gott resten av den dagen.
Nej riktig kärlek och tålamod då kommer man upp i sjundehimmelen.
Skit i andra och lyssna till ditt hjärta.
Det är inte antalet orgasmer som räknas utan styrkan och tillfredsställelsen i orgasmen,
Killar handen på hjärtat det finns väll inget mer egoist höjanden kick än att ha fått tillfredstält sin partner, så hon inte skälvande tar sig upp från sägen .