• Alvi

Ni som är gifta - planerar ni att förnya löftena eller ha någon annan "uppståndelse" angående äktenskapet?

Jag är helsugen på att förnya löftena när vi har varit gifta i tio år, och givetvis ha på mig en ny kreation i tyll, modell gräddbakelse och ha nästan som bröllop igen!

Hur tänker ni?!

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Svar på tråden Ni som är gifta - planerar ni att förnya löftena eller ha någon annan "uppståndelse" angående äktenskapet?
  • siamusen

Skulle vara kul, men vi far vâl se. Skulle gärna ha pa mig min klänning igen men da maste gravvo-magen bort

fast vi har redan haft 2 fester sa jag kanske inte ska klaga egentligen

• Julutzi

Åh det hade jag också velat... det är ju bara 8 år tills vi varit gifta i 10 år! Ha ha... kan ju börja planera nu då

• Majsan70

Nje, det är nog inte riktigt vår stil. Nu är ju vi nygifta än så länge, men jag hade aldrig den känslan när jag var gift förra gången.

• Alvi
    Jennie med ie skrev 2008-11-15 23:15:35 följande:
    Nej vi har inga sådana planer.... Vi firade 10-årig bröllopsdag i somras.
    Men gjorde ni nåt särskilt då eller bara pussades ni och sade "Då kör vi tio år till då!" ...?
  • Fille Fjonkan

Nej, vi har inga sådana planer.

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Fragile Angel

Jag vill också förnya våra löften, men maken är anti ...

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Tecken

Nej, tycker det känns onödigt. Visst, vi firar alla våra bröllopsdagar, men förnya löftena? Nä, inget för oss.

• siamusen

Fragile Angel skrev 2008-11-15 23:17:24 följande:

Byt ut honom

Känns lite slöseri att aldrig anvânda kläderna igen tycker jag. Man kanske skulle dra ihop ett bröllopsklänningsparty istället?
  • Fragile Angel
    siamusen skrev 2008-11-15 23:18:39 följande:
    Fragile Angel skrev 2008-11-15 23:17:24 följande: Byt ut honom Känns lite slöseri att aldrig anvânda kläderna igen tycker jag. Man kanske skulle dra ihop ett bröllopsklänningsparty istället?
    Jag får göra det .
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Alvi
    Fragile Angel skrev 2008-11-15 23:17:24 följande:
    Tråkputten! Skrikandes
    Jennie med ie skrev 2008-11-15 23:20:30 följande:
    . Låt fantasin flöda
    Men guuud vilka snuskpellar ni är!!!
  • Reyngirl

Vår vigsel gick åt helvete för att vigselförrättaren kom 45min försent och vi inte hade tid för ceremonin jag hade planerat.
    Så ja jag funderar ju på om vi inte ska göra om det om 10år och se till att det blir "rätt" Maken hade nog inte varit svår att övertala Fast då hade vi nog skippat festen och bara haft en middag för dom närmsta bland släkt och vänner.

• Luddvar

Vi gifte oss efter 16 år som sambos men bröllopet var inte det roligaste utan det var festen vi höll för släkt och vänner ett halvår senare. DET kan jag tänka mig att göra om efter kanske 5 eller 1o år.

Svar på tråden Ni som är gifta - planerar ni att förnya löftena eller ha någon annan "uppståndelse" angående äktenskapet?