Inlägg från: Anonym (mittex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mittex)

Min man duschar inte

Mitt ex använde inte deodorant. Och borstade inte heller tänderna. Trots att jag köpte tandborste och deo till honom.
    Han duchade dock. Men luktade svett ändå efter någa timmar..
    Och tänderna gick sönder en efter en. Något han löste genom att dra ut en del.. ofta var det skitränder i kalsongerna med..
    Behöver jag säga att han numera är ett ex..
    Synd för att han såg mycket bra ut.. Att sunka ner sig så helt..
    Svårt att förstå faktiskt..

• Anonym (mittex)

Jag använder bara duschcreme under armarna när jag duschar och jag duschar snabbt.. Man behöver inte tvåla in hela kroppen varje gång man duchar..

• Anonym (mittex)
    Don38 skrev 2008-11-16 11:45:56 följande:
    Hur fasiken kunde du kyssa han när du visste att han inte borstade tänderna ? för nån gång måste du ju gjort det ..jag hade ett ett som gärna petade tänderna framför mig och jag klarade inte av att kyssa henne sen ( äckligt med alla matreser som sitter kvar )Anonym (mittex) skrev 2008-11-16 11:37:50 följande:
    Han borstade tänderna innan.. Hahahah... Tjatade som sjutton på honom.. Vi kysstes inte så ofta kan jag säga..
  • Anonym (mittex)

Har en kompis som inte duschar så ofta. Hon tycker heller inte att det är något problem. Dock stinker hon svett. När vi träffas försökar jag tänka på något annat. Hon är ju min vän. Ibland blir det kritiskt när hon är hemma hos mig.
    Då hon sitter med armhålan rätt mot soffan och gnider in svettlukten... Brukar ge henne goda deodoranter, duschcremer och parfymer när hon fyller år..
    Vågar påsta att brist på en bra deodorant är värre än att duscha varannan dag. Man kan ju tvätta av sig vid handfatet.
    Jag själv duschar varje dag. Men det beror främst på att jag svettas så mycket när jag sover. Så det finns liksom inget alternativ.

• Anonym (mittex)

Tvätta håret med ägg en gång i veckan.. Hur luktar det?

• Anonym (mittex)
    Pormoicheia skrev 2008-11-18 22:42:31 följande:
    Inget särskilt...Under tvätten luktar det givetvis ägg och under sista sköljningen luktar det citron eller äppelcidervinäger då jag sköljer sista omgången med citron- eller äcvvatten.Men efter det torkat luktar det bara hår, såvida jag inte tillsatt något doftämne (eterisk olja).
    Ok. Du utelämnade det där med citron/äppelcidervinäger...
Svar på tråden Min man duschar inte