• Anonym

Min man duschar inte

Men det är ju inte bra att duscha för ofta, speciellt om han har tott hud som han säger.

Du kan kanske be honom vänta med duschning tills ni ska sexa? Då kan du kanske locka in honom i duschen tillsammans med dig...

• Anonym

vi duschar var annan eller vart tredje dag.. är inte så kinkiga. när man har sex man man ju bara snabbfräscha till sig.

testa ge honom sb12. den är skitbra mot andedräkten

• Anonym

fråga honom vad han tycker... han kanske ycker att du ska tagga ner. eller så kan ni mötas på mitten..?

• Anonym

Min sambo är likandan..han blir dessutom väldigt klibbig fort om han inte duschat på ett tag. Ibland får jag säga till honom, typ när vi ska ha sex och en frän dogt sticker en i näsan.. han skäms lite och går o tvättar sig/duschar. Men efter det så har man liksom ingen större lust till sex. Men han har blivit bättre.
    Men varannan dag låter ändå¨inte sällan..

• Anonym

jag fattar inte heller problemet. varannan dag är ju ofta. min man duschar ibland inte på 4-5 dagar... då börjar jag reagera..

• Anonym

Jag brukar fråga min man om han duschat helt enkelt! Nu är det inte så att han aldrig duschar men han hoppar över någon dag ibland. Säger väl sig själv att man inte vill sexa med nån som inte är nyduschad (för dagen iaf). Jag kan säga till honom att jag e lite sugen på att mysa ikväll och om han inte kan vara nyduschad då. Han tar inte illa upp för det! Tvärtom Angående andedräkten så köp hem listerine eller nåt och säg att du börjat använda det och föreslå honom detsamma. 

• Anonym

Hej!

Jag kan förstå om du tycker att det är jobbigt, men jag säger nog som de flesta här inne, varannan dag är INTE lite. Jag och min man duschar alltid varannan dag.
    Enligt undersökningar som gjorts så blir man uttårkad av att duscha varje dag, så om din man redan är torr så tycker jag att han gör helt rätt. Ni kanske har väldigt olika hudtyper, eftersom du duschar upp emot 2 ggr per dag, har han ett ansträngande arbete? Har du? osv,osv, hoppas att ni kan prata med varandra om detta för det är viktigt för att ni båda ska må bra!
    Vi har sb12 hemma, skitbra!

• Anonym

men alltså jag själv duschar inte oftare än varannan dag, ser inte vitsen med att göra det varje dag!

Borstar man tänderna oftare än 2ggr per dag så sliter du ut emaljen på tänderna! inte alls bra!!! skölj munnen med nått istället eller tugga tuggummi!

fattar inte hur folk orkar duscha varje dag!!

• Anonym

jag duschar inteheller varje dag är jag äcklig?
    förra veckan duschadejag bara 2 ggr.det är bra för håret
    man slösar ¨på vatten genom att duscha flera ggr pr dag!om du gör det kanske de beror på att du stinker men det gör inte jag...
    emaljen måste väl slitas om man borstar gaddarna tom 3 ggr pr dag?`?

• Anonym

låter mer som om ts har problem och inte hennes man, i mina öron.

Svar på tråden Min man duschar inte