Hostmedicinen MOLLIPECT?! Era erfarenheter!!
Era erfarenheter om denna hostmedicin.
Bra och dåliga erfarenheter!
Era erfarenheter om denna hostmedicin.
Bra och dåliga erfarenheter!
Kan bli lite uppe i varv så rekomenderar att ge minst en timme innan läggdags..
Nån mer med bra eller dåliga erfarenheter.. Skriv gärna om ni råkat ut för nån biverkning!
BLEV HOSTAN VÄRRE ETT TAG EFTER ATT ERT BARN TOG MOLLIPECT?
Min dotter Molly fick Molliepect, men jag tyckte inte de hade nån effekt på henne, nu har hon airomir istället..
Min dotter Moa undrade varför de inte fanns nån "Moaspect"?
har använt till båda barn, har fungerat jättebra... inga biverkningar har vi märkt av...
Jag har inte märkt av några biverkningar... men den fungerade ju heller inte... Har inte varit med om att hon börjat hosta mer!
Vår flicka har fått det i två omgångar och vi tycker nog att den hjälper, men det beror ju på vilken typ av hosta de har. Den är slemlösande och hjälper inte mot torrhosta.
Just nu kombinerar vi den med airomir och pulmicort eftersom hon har astma och dessutom är jätteförkyld med hosta och öroninflammation.
Vår son fick Molliepect i höst när han hade lunginflammation och den hjälpte tyckte jag. Han fick hela kuren men jag tyckte att han blev bättre redan efter några dagars använding.
Ventoline hade han när han var yngre, sen lepheton... bägge har fungerat bra.
Ok... Den verkade hjälpa på dottern...
mollipect suger! den förvärrade hostan och drog ut den på honom istället.
Så typiskt! När jag trodde att det blivit bättre så har hon fortfarande hosta med segt slem..
Mollipect fungerar lika bra som vanlig saft.
Har fått Mollipect utskriven ett flertal ggr till min dotter och det har aldrig fungerat.
Den hostmedecinen ska vara luftrörsvidgande men det tycker jag inte heller hjälper.
Har fått denna medicin när min dotter har haft krupp.
Jag kommer då aldrig ge någon av mina barn denna hostmedecin igen
På mig fungerade den jättebra