dollarstore????
Nån som vet om dollarstore har fina billiga ljusslingor nu till jul?
Nån som vet om dollarstore har fina billiga ljusslingor nu till jul?
fast ja blev sur på dem nu i veckan...jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR romerska bågar men tycker de är så dyra, så sällan ja tar mej råd..MEN så kom jag till dollar...och de sålde dem för endast 20kr!!!!!!!jag blev överlycklig o flera pallar hade de..
Så jag åkte dit glad i hågen i lö för o köpa mej en ask...MEN då har de höjt dem till 30!!!!!!! snyft......
haha ;)
Dom märkte väl att dom var poppis =)
I Sandviken sålde dom godiset M&M, först kostade en påse
30 eller 40 spänn..
Efter en månad eller så, så sänkte dom till 20 spänn.
Dom hade nog köpt in grymt mycket =)
Tackar... hade faktiskt ingen aning om att det fanns en sida.. Den har jag sparat nu..
tänk om d bara kostar 10kr nästa gång jag kommer..haha då köper jag hela pallen!!
hahah =P
Tyckte Dollar Store hade jätte dåligt med julpynt! Rusta är mkt mkt roligare när de kommer till julsaker annars är Dollar toppen!
på "vårat" dollar fanns det massor med julpynt...sen hade de även fått in foppatofflor..hiihih
En kass grej jag köpte var nåt fönsterputs... hela spegeln blev grådisig... men de har en annan bra sort.
Har ni sett de ursöta tomtegardinerna för en 50-lapp??
Näää, är det sant? Tyckte du? Hmmm, måste nog ändå chansa å åka dit, finns annat som jag behöver
Meeen, mina inlägg blir helt galna.. suck.. skyller på trötthet
Jag har köpt tomte gardiner där, dom är röda med gråa söta tomtar på? Är det dom du menar VPE?
Japp, det är dom.. faktiskt var dom urgulliga.. Har prövat ha upp dom oxå.. Passade mkt bra
Jag var på dollar för ca 2 månader sen och då var det just bara dom gardinerna som dom plockat frm av jul grejerna.. Roffa åt mig dom illa kvickt
Köpte så snygga gardiner med vättar på och billiga var de...*ler
Nu vill jag också åka till Dollarstore! Någon som varit i borlänge och kollat julutbudet?
Men en sak jag har grubblat över.. Har alla dollarstore olika utbud?
Jag har vart i borlänge, ludvika, piteå och i lycksele.. Tyckte att allt var nästan likadant förutom att jag bara har hittat marilyn monroe tavlor i borlänge...
mmm, jo det är nog faktiskt så..
Hehe längtar tills på fredag så jag kan gå lös på julgrejerna som kommit in