• remix

dollarstore????

Nån som vet om dollarstore har fina billiga ljusslingor nu till jul?

• Svar på tråden dollarstore????
  • faster

fast ja blev sur på dem nu i veckan...jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR romerska bågar men tycker de är så dyra, så sällan ja tar mej råd..MEN så kom jag till dollar...och de sålde dem för endast 20kr!!!!!!!jag blev överlycklig o flera pallar hade de..
    Så jag åkte dit glad i hågen i lö för o köpa mej en ask...MEN då har de höjt dem till 30!!!!!!! snyft......

• Em00

haha ;)
    Dom märkte väl att dom var poppis =)

I Sandviken sålde dom godiset M&M, först kostade en påse
    30 eller 40 spänn..
    Efter en månad eller så, så sänkte dom till 20 spänn.
    Dom hade nog köpt in grymt mycket =)

faster skrev 2008-11-19 22:36:19 följande:
    fast ja blev sur på dem nu i veckan...jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR romerska bågar men tycker de är så dyra, så sällan ja tar mej råd..MEN så kom jag till dollar...och de sålde dem för endast 20kr!!!!!!!jag blev överlycklig o flera pallar hade de..Så jag åkte dit glad i hågen i lö för o köpa mej en ask...MEN då har de höjt dem till 30!!!!!!! snyft......
  • remix

Tackar... hade faktiskt ingen aning om att det fanns en sida.. Den har jag sparat nu..

• faster

tänk om d bara kostar 10kr nästa gång jag kommer..haha då köper jag hela pallen!!

• Em00

hahah =P

faster skrev 2008-11-19 22:41:00 följande:
    tänk om d bara kostar 10kr nästa gång jag kommer..haha då köper jag hela pallen!!
  • Linn och Robin

Tyckte Dollar Store hade jätte dåligt med julpynt! Rusta är mkt mkt roligare när de kommer till julsaker annars är Dollar toppen!

Gabriel 061217 och syskon påväg med BF 6 maj -09
  • faster

på "vårat" dollar fanns det massor med julpynt...sen hade de även fått in foppatofflor..hiihih

• V P E

En kass grej jag köpte var nåt fönsterputs... hela spegeln blev grådisig... men de har en annan bra sort.

Har ni sett de ursöta tomtegardinerna för en 50-lapp??

• remix

Näää, är det sant? Tyckte du? Hmmm, måste nog ändå chansa å åka dit, finns annat som jag behöver

• remix

Meeen, mina inlägg blir helt galna.. suck.. skyller på trötthet

• remix

Jag har köpt tomte gardiner där, dom är röda med gråa söta tomtar på? Är det dom du menar VPE?

• V P E
    remix skrev 2008-11-19 22:46:33 följande:
    Jag har köpt tomte gardiner där, dom är röda med gråa söta tomtar på? Är det dom du menar VPE?
    Ja... små tomtar med för stora luvor, typ... skitsöta!
  • Linn och Robin
    Svar på #31
    Tycker de var tråkiga gardiner då de bara fanns panelgardiner, hade hoppats på gamla hederliga
    Gjorde riktigt bra fynd på Claes Ohlson idag! Jättefina julljusstakar för 98:-, har sett dem för 249:- på andra ställen.
    Gabriel 061217 och syskon påväg med BF 6 maj -09
  • remix

Japp, det är dom.. faktiskt var dom urgulliga.. Har prövat ha upp dom oxå.. Passade mkt bra
    Jag var på dollar för ca 2 månader sen och då var det just bara dom gardinerna som dom plockat frm av jul grejerna.. Roffa åt mig dom illa kvickt

• väntar i Kina kön

Köpte så snygga gardiner med vättar på och billiga var de...*ler

• Februarii

Nu vill jag också åka till Dollarstore! Någon som varit i borlänge och kollat julutbudet?

• remix

Men en sak jag har grubblat över.. Har alla dollarstore olika utbud?
    Jag har vart i borlänge, ludvika, piteå och i lycksele.. Tyckte att allt var nästan likadant förutom att jag bara har hittat marilyn monroe tavlor i borlänge...

• Februarii
    remix skrev 2008-11-19 22:59:34 följande:
    Men en sak jag har grubblat över.. Har alla dollarstore olika utbud? Jag har vart i borlänge, ludvika, piteå och i lycksele.. Tyckte att allt var nästan likadant förutom att jag bara har hittat marilyn monroe tavlor i borlänge...
    Tycker saker tar slut långsammare i Borlänge i alla fall När det är hysteri efter någon spelkonsoll, kläd-kollektion, något plagg eller så kan man nästan alltid lugnt åka till Borlänge och hitta hur många/mycket som helst.
  • remix

mmm, jo det är nog faktiskt så..
    Hehe längtar tills på fredag så jag kan gå lös på julgrejerna som kommit in

Svar på tråden dollarstore????