• Malin med Tim

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Men om det finns "hur många webshopar" som helst som säljer barnkläder hur tror man då att man ska kunna bli väldigt framgångsrik och tjäna pengar om man öppnar ytterligare en? De som driver dessa shoppar borde kanske redan från början inse att det nog är en tuff branch eftersom att de har stor konkurrens, för några år sedan fanns det knappt några shoppar eller erbjudanden. Idag handlar jag aldrig en vara till ordinariepris efter som att jag vet att det förr eller senare kommer på rea. Jag tycker att det är ok att betala frakt eftersom att jag sitter hemma i pyjamasen och betsäller och har långt till bra affärer.

Nu till trådens ämne: Finns det några bra erbjudanden som man inte kan vara utan idag?

• Malin med Tim
    Duntoffla skrev 2008-12-01 12:18:59 följande:
    Jag var själv sugen på att försöka med webbshop men insåg att det inte skulle löna sig och la ner hela tanken. Det ÄR en svår bransch och det finns MÅNGA shoppar. Det är väl därför man måste utmärka sig på ett eller annat sätt.Vad är du på jakt efter? Det finns fina NS-byxor på Hanazacka. Dock frakt Men de blir nog bra pis på ändå
    Bra tips men min lokala affär har bra pris på dem och båda killarna har så att det räcker

Är ff ute efter en svart MOLO hagen jacka i 80 eller 86. Så det väntar jag på bra pris
  • Malin med Tim
    karmasus skrev 2008-12-13 12:44:55 följande:
    Vilken overall är smalast? Molo eller Mini A Ture? Jag har en smalfis och alla overaller verkar vara tokbreda. Kanske någon har ett tips på en overall som är smalare och som passar en smalis?(nu får vi in en snäcka till i hennes overall *fniss*)
    Jag har haft båda, i år kör vi Mini a Ture, min kille är tre år och normalsmal och jag har dragit åt resären i midjan och den ser bra ut då. Annars kanske du skulle testa en Everest, Gneis eller Didriksons, de är alla lite smalare i midjan.
  • Malin med Tim
    Incommunicado skrev 2008-12-21 06:58:33 följande:
    smallkids erbjudande - vad sur jag blir att de utesluter grabbar - EN tröja, rosa??? Dåligt... andra butiker har ibland bara klänningar, hur tänker de egentligen?
    Jag håller med! Jag har ju bara killar och blir skitsur nä de bara har klänningar för jag sätter inte på mina killar klänningar och jag brukar inte köpa kläder för att ge bort.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!