• Malin med Tim

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

HemmaHosSofi skrev 2008-12-28 18:38:00 följande:
    Ja xxx antal sidor bak nu skulle jag tro Har stillat mitt shoppingbegär nu Blev två molo bodysuit och en t-shirt. Ni som har barn på förskola, tar ni på dom en bodysuit (när dom skall dit)?I början av dec fanns det inte en enda här hemma, och nu är jag redan uppe i 8st  Förstår inte hur jag kunnat missa dom i 9mån.
    Har aldrig haft bodysuit på fsk, det är ju ganska så många knappar i grenen på ett större barn, lite väl jobbigt för pedagogerna om alla barn sprang omkring med sådana. Jag får inte ens köpa för barnens far för att han tycker att de är så jobbiga
  • Malin med Tim
    Nu behöver jag er hjälp, om ett paket försvinner under postgången vad kan man förvänta sig då? Att paketet bara är borta, företaget skickar nya varor eller att man står utan varor och får tillbaka halva summan av värdet på varorna?
  • Malin med Tim
    snigelina skrev 2009-01-13 10:02:32 följande:
    Halva? Du ska få tillbaka hela! Det är butikens ansvar att se till att det du köpt hamnat hos dig!
    Är det så? Jag vet inte vad jag ska säga till henne. Allt var ju på rea annars hade jag velat att hon betalade tillbaka hennes vinst också! Men tror jag inte att det var så mycket vinst...

Hon hävdar att jag lika gärna kan ha fått det!
  • Malin med Tim

Nä jag tänker inte handla därifrån något mer! Nej hon har inte sagt att jag lika gärna kanske har fått det utan hon skrev såhär: "Jag hoppas att du ändå kan tycka att det är ok att vi delar på kostnaden. Det bygger ju på att vi båda litar på varandra, du får lita på mej när jag säger att paketet har gått iväg och jag får lita på dej när du säger att det inte har kommit fram. Båda har ju lika svårt att bevisa sin sak i detta fall..."

Jag undrar om hon tyckte att det var ok om hon beställde en soffa som aldrig kom fram men hon fick ändå betala halva soffan!

• Malin med Tim
    Lille Mammsen skrev 2009-01-13 10:35:44 följande:
    Men om det är ett stort PKT så får man ju en avi för att hämta ut!Malin med Tim skrev 2009-01-13 10:28:26 följande:
    Nej jag har stor brevlåda så allt brukar få plats där. Om det inte är i kartong. Jag hade bara handlat sommarkläder och tunna tröjor.
  • Malin med Tim
    jojoa75 skrev 2009-01-13 23:03:44 följande:
    menade så klart lillaw, inte hm bodysar
    Mitt paket försvann och hon erbjuder mig att få tillbaka halva varuvärdet Funderar över om de har rätt att göra så. De ska tydligen vara ansvariga fram till dess att varan nått mig.
  • Malin med Tim

Undrar om Lilla W är här inne och läser, fick ett mail därifrån utan att jag skrivit något till henne sen jag skrev här igår, hon tyckte inte att det kändes rätt att jag bara fick tillbaka halva summan så nu har jag fått tillbaka andra delen som en rabatt i affären, så nu ska jag beställa igen och se om det går bättre denna gång, de måste ju få en andra chans!

• Malin med Tim
    karmasus skrev 2009-01-31 15:41:45 följande:
    Minidani har slutslutslutrea. Från mailet:Då vi fått många önskemål och förfrågningar, ger vi en sista chans att göra riktigt bra fynd hos oss, genom att med en speciell rea-kod beställa en fyndlåda.REA70 Ger 70% på fyndlådaREA60 Ger 60% på fyndlådaREA50 Ger 50% på fyndlådaMen, det är endast de 5 första kunderna som får 70% och de 5 efterföljande som får 60%, och det går endast att beställa fyndlådor.Och det är endast denna helg (31/1 - 1/2) som erbjudandet gäller.
    Spännande vad det kan vara i paketen... Å vilken storlek tex 4 år är?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!