• amk

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Hur snabba brukar freshmilk vara på att få iväg paketen? Funderar på om man kan ångra ett färgval och byta till en annan färg av samma vara, men det var några dar sen beställningen gjordes...

• amk

jag håller med, jag fick hem klänningen jag beställde dan innan jättesnabbt, redan igår var den i vår brevlåda.

den var inslaget i ett jättefint paket, fint nog att lägga under granen.

jag gillar minpluddevutt!

kristinah skrev 2008-12-19 13:58:35 följande:
    snabb leverans från minpluddevutt - jag hade inte ens hunnit betala mina kik*kid velourbrallor och idag låg de i brevlådan!
  • amk

Hur menar du med "vågat"?

Duntoffla skrev 2008-12-19 14:11:07 följande:
    Kul ! Och rätt vågat av butiken
  • amk

Jag betalade med VISA.

Duntoffla skrev 2008-12-19 14:26:

Att man vågar skicka innan man fått betalt
  • amk

Jag tycker bilderna påminpluvutt är lite för små. var kan man hitta bättre foton på hummelkläderna?

• amk

Jag tycker bilderna påminpluvutt är lite för små. var kan man hitta bättre foton på hummelkläderna?

• amk

jag skulle vilja ha tag på 2 snygga "förklappar", alltså förkläden man klär på som en regnrock när bebis äter. har en storlek 6-18 mån från lapp på lapp som jag är väldigt nöjd med men den börjat bli lite kort i ärmarna. Nån som sett det jag är ute efter på rea?
    Gärna fraktfritt eller låg frakt...

• amk

kom på en sak till... snygga babysimbyxor till tjej ... några tips?

• amk

77kr ser de ut att kosta nu när jag kollar på minidani...

de från domi var coola men herregud, 167 spänn på rea?! sanslöst. dessutom ändå för små, min pluttis har nyligen fyllt ett. nä det får väl bli nån imse.. om ni inte har några andratips. Men vilken färg? Tycker inte nån är supersnygg men de funkar väl..

Kristyr skrev 2009-01-09 21:47:34 följande:
    amk skrev 2009-01-09 21:25:38 följande:
    köpte imsevimse för 41:-/st på minidani
  • amk

77kr ser de ut att kosta nu när jag kollar på minidani...

de från domi var coola men herregud, 167 spänn på rea?! sanslöst. dessutom ändå för små, min pluttis har nyligen fyllt ett. nä det får väl bli nån imse.. om ni inte har några andratips. Men vilken färg? Tycker inte nån är supersnygg men de funkar väl..

Kristyr skrev 2009-01-09 21:47:34 följande:
    amk skrev 2009-01-09 21:25:38 följande:
    köpte imsevimse för 41:-/st på minidani
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!