• amk

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

nåt har blivit knäppt, jag har dubbelpostat :(

• amk

äh vad synd det var så utplockat. allt verkar vara slut i 9-12 kg (min gullunge väger ca 9,5kg)

AlexandraLuleå skrev 2009-01-09 22:06:43 följande:
    Perlan08 skrev 2009-01-09 21:06:13 följande:
    minidani har ju 40% på hela ordern om du anger koden:rea
  • amk

Hej,

Jag skulle gärna hitta en matta till barnrummet. Nån som sett nåt sånt på rea?

• amk

Jag sparar alla kläder till eventuella syskon !

Nogula skrev 2009-01-29 21:07:18 följande:
    Måste fråga hur ni gör egentligen för jag antar att ni precis som jag köper hem en hel del barnkläder Jag väntar ytterst sällan till nåt är urväxt innan jag gör mig av med det, det är bara de verkliga favoriterna som får hänga med så länge. Nej, istället handlar jag nytt och säljer det jag tröttnat på på tradera, oavsett om det är urväxte eller inte. Så, hur gör ni?
  • amk

Nån som har koll på några reor på barnbutiker i Stockholm med omnejd?

En del nätbutiker har ju fysisk butik också till exempel. Jag kommer åka in till Sthlm idag och tänkte passera lite barnbutiker, för reor på nätet i all ära men det är kul att klämma, känna och se plaggen på riktigt innan man köper också.

Har nån nåt tips på bra butiker i Sthlm som dessutom kan tänkas ha lite rea nu?

• amk

Jag har också funderat på det där - man kanske har helt annan smak och dessutom är det ju dödsroligt att köpa nytt. får vi inte en tjej nästa gång har vi massvis med jättefina klänningar på lager!

AochJsMamma skrev 2009-01-30 08:26:33 följande:
    samma här! men ibland undrar jag vem jag försöker lura...kommer garanterat att köpa lika mkt ändå till nästa oxå, har såååå svårt att låta bli!
  • amk

Hur mycket får man för plaggen på tradera egentligen? Tex jämfört med nypris eller reapris?

Jag har alltid tänkt det är småpengar och inte värt besväret, men jag har å andra sidan aldrig provat sälja några plagg där.

summertime123 skrev 2009-01-30 08:28:38 följande:
    jag rensar oxå lite då och då. Försöker spara tills han växt ur den men ibland är man i behov av mer pengar o nya kläder då säljer jag sånt som inte är mina favoriter o sånt jag vet jag får mkt av på tradera Jag har en tendens att köpa en massa nytt men ÄNDÅ väljer jag hans favvo plagg först under veckan!
  • amk

Sen puffar jag lite för min fråga om nån har nåt bra tips på barnbutiker i Stockholm med omnejd, som dessutom kan tänkas ha rea nu...

har redan varit på sweet and funky i täby.

• amk

jag har beställt med förhandsbetalning och betalade wiells hörna i måndags för en vecka sen men har inte sett till något paket ännu.

Brukar de ta så lång tid på sig?

• amk

OJ!

Tack för ditt svar! Det där lät ju inget bra alls.
    Jag ska maila dem direkt och fråga hur det går med min beställning.

Love Isac skrev 2009-02-02 18:56:56 följande:

Jag har beställt ifrån Wiell 1 gång...tror inte det blir fler gånger..Jag betalade med mitt bankkort samma dag som jag gjorde beställningen.Väntade först en vecka...ingenting...väntade 2 veckor...ingenting...mailade dem och frågade var mina byxor tagit vägen??Fick till svar:Du har inte betalt dem så därför har vi inte skickat dina varorSkrev tillbaka vilket datum jag gjort beställningen samt betalningen och att dem NOG får KOLLA sitt konto 1 gång till!!2 minuter senare fick jag en ursäktande förklaring att hon inte sett min betalning...missat dem osv,osv...så sammanfattningsvis så dröjde det 2,5 vecka innan jag fick byxorna i lådan.Hoppas du har bättre tur!
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!