Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
nåt har blivit knäppt, jag har dubbelpostat :(
nåt har blivit knäppt, jag har dubbelpostat :(
äh vad synd det var så utplockat. allt verkar vara slut i 9-12 kg (min gullunge väger ca 9,5kg)
Hej,
Jag skulle gärna hitta en matta till barnrummet. Nån som sett nåt sånt på rea?
Jag sparar alla kläder till eventuella syskon ! ![]()
Nån som har koll på några reor på barnbutiker i Stockholm med omnejd?
En del nätbutiker har ju fysisk butik också till exempel. Jag kommer åka in till Sthlm idag och tänkte passera lite barnbutiker, för reor på nätet i all ära men det är kul att klämma, känna och se plaggen på riktigt innan man köper också.
Har nån nåt tips på bra butiker i Sthlm som dessutom kan tänkas ha lite rea nu?
Jag har också funderat på det där - man kanske har helt annan smak och dessutom är det ju dödsroligt att köpa nytt. får vi inte en tjej nästa gång har vi massvis med jättefina klänningar på lager!
Hur mycket får man för plaggen på tradera egentligen? Tex jämfört med nypris eller reapris?
Jag har alltid tänkt det är småpengar och inte värt besväret, men jag har å andra sidan aldrig provat sälja några plagg där.
Sen puffar jag lite för min fråga om nån har nåt bra tips på barnbutiker i Stockholm med omnejd, som dessutom kan tänkas ha rea nu...
har redan varit på sweet and funky i täby.
jag har beställt med förhandsbetalning och betalade wiells hörna i måndags för en vecka sen men har inte sett till något paket ännu.
Brukar de ta så lång tid på sig?
OJ!
Tack för ditt svar! Det där lät ju inget bra alls.
Jag ska maila dem direkt och fråga hur det går med min beställning.
Love Isac skrev 2009-02-02 18:56:56 följande: