• Fiffa5

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Vet ni om den finns ngn webshop som säljer leksaker frakfritt?

Är ute efter en teservis

• Fiffa5

HemmaHosSofi skrev 2008-12-31 12:28:15 följande:

www.sessanosus.se/butik/ har vid beställning över 500,-
    Tack! Så mycket tänkte jag inte beställa för. Men det är kanske lite väl mycket begärt att hitta det fraktfritt ngnstans. Men ibland kan man ju ha tur..
  • Fiffa5

HemmaHosSofi skrev 2008-12-31 12:41:22 följande:

Avvakta ifall det går. Någon annan kanske vet? Eller något på rea till och med?
    Ja, det är ingen panik. Väntar lite o får leta runt lite mer.
  • Fiffa5

zasata skrev 2008-12-31 22:32:22 följande:

vilka börjar rean på 12 slaget?
    luckylittleme
  • Fiffa5

HemmaHosSofi skrev 2009-01-01 00:09:23 följande:

Gott Nytt År på er!! Hittade ingenting på LLM till rätt pris vill säga. Gjorde ni några fynd?
    Nej, fanns inget av det jag ville ha. En hel del har dessutom funnits billigare på andra ställen.
  • Fiffa5

HemmaHosSofi skrev 2009-01-01 00:26:38 följande:

Ja visst har det!? Dom fynden jag har gjort har jag inte hittat billigare igen, så det känns ju bra i alla fall
    Vad skönt, då känns ju fynden ännu roligare
  • Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-01 22:29:35 följande:

men då kan hon ju lika gärna sänka dom varorna till halva priset!! för tänk om jag vill beställa nått till ord pris med? då måste jag ju lägga två ordrar, med två frakter?
    Fast då får ju ALLA handla för 50% o inte bara medlemmarna som hon har tänkt sig.

Hehe, himla rörigt det här
  • Fiffa5

LillaÄrtan skrev 2009-01-01 22:33:26 följande:

Ledsen tjejer Fick just svar från Hippokids... "Hej! Tyvärr har det uppsått nån form av tekniskt fel så jag hoppas vi kan lösa detta imorgon bitti. tidigast 8.00 kan det vara fixat. Mvh Helena
    Ok, vad bra. Då vet vi. GOD NATT!!
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!