• Madeleine

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Hur har alla råd att handla dag efter dag. Vi är inne på den 11 kalenderdagen och jag har totalt handlat två kidkid overaller en cerise och en petrol samt denna overallen nu då. Totalt 600:- Men jag har ju fått mycket för pengarna...

Då räknar jag alltid vad det skulle ha kostat, ca 1200:- då säger jag till min man att jag har sparat 600:- då blir han vansinnig och säger...Man kan ju inte spara på det sättet...män förstår inte...eller är det bara jag? ;)

• Madeleine

OJOJOJ Vad ni har shoppat tjejer! Jag håller också på med tradera, tur att detta finns säger jag bara! I vilket fall som helst är det roligare att handla till min dotter än till mig själv...hon ser ju bra ut i allt. På mig sticker det ur lite varstans så jag får vänta hihi

• Madeleine

köpte en röd molo precis, vet inte hur dem är i storlekarna men valde en 92 för hon växer sååå fort. Har redan storlek 80 och nu ska hon ju ha overall ett tag. :)

• Madeleine

Oj då, det var inte bra men hur lång resp hur mkt väger han då?

Buttelina skrev 2008-12-14 23:23:08 följande:
    jag har 92 till min son som är 19 månader
  • Madeleine

hmm ser inte så ljust ut, men din don är väldigt fin i sin molo. Men min dotter är 9 månader och är redan 75 lång och väger 9,4 kg- Hon har en pappa som är 194 lång. Så vi kan väl hoppas...

• Madeleine

Vad bra låter kanon. Är du också mammaledig? Med tanke på våra tider menar jag...hmmm hur länge ska man klara detta...

• Madeleine

Vad tror ni tjejer? Jag tycker de rosa Ns byxorna i trekvart är så söt men om man köper typ två storlekar större då blir de väl som fulllånga byxor eller?

• Madeleine

Aha ok vad bra tack snälla för hjälpen. Vet ni något om frakten på liten correlin? Ser det ingenstans säkert fel på mig...

Kajsan skrev 2008-12-15 17:22:33 följande:
    En storlek större räcker, de är långa ändå...
  • Madeleine

Tack, det var alltså mig det var fel på. :)

seadwarf skrev 2008-12-15 17:28:53 följande:
    står under köpvillkor "Fraktavgift tillkommer med 29:- per order, oavsett storlek."
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!